Capcom در کنفرانس GDC 2019 میزبان Devil May Cry 5 خواهد بود

DMC5

Devil May Cry 5 قرار است در اوایل 2019 منتشر شود و اخیراً، Capcom اعلام کرده چند هفته پس از انتشار آن پنلی برای بحث و گفتگو درمورد این عنوان اکشن برگذار می‌کند.

در GDC 2019، کپکام غرفه‌ای برای Devil May Cry 5 تحت عنوان " Devil May Cry 5: ساخت یک بازی اکشن برجسته" برپا خواهد نمود. این غرفه شامل صحبت‌های کارگردان DMC5، هیدئکی ایتسونو، و همکاران وی که در تولید نقش داشته‌اند، درمورد فرایند پشت صحنه‌ای Devil May Cry 5 می‌شود. همانطور که اشاره شد، این غرفه پس از انتشار بر پا می‌شود و این یعنی میتواند برای افرادی که بازی را به اتمام رسانده‌اندد گپ و گفت جالبی باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، توضحیات کامل درباره‌ی مواردی که این پنل شامل می‌شود در وب‌سایت GDC بدین شکل لیست شده:

"در این مراسم گفتگو، آقای هیدکی ایتسونو، کارگردان بازی‌های کلاسیکی از جمله Power Stone 2، Dragon’s Dogma، Rival Schools و چندین عنوان از سری Devil May Cry، به همراه همکاران خود "میچیترو اوکابه" (تهیه کننده ارشد) و "مت واکر" (تهیه کننده) درمورد روش‌های تیم برای تولید بازی‌های اکشن تحسین‌برانگیز برجسته از دیدگاه Devil May Cry 5 صحبت خواهند کرد. در این سخنرانی، ایتسونو توضیح می‌دهد چگونه از تجربه‌ی یک بازیکن و هدف دیدگاه محور به طرزی برعکس کار کرده تا گیمپلی‌ای درگیر کننده برای جدیدترین عنوان از فرانچایز Devil May Cry بسازد و خصوصیات جزئی‌ای که منجر به فرمولی برنده می‌شود روشن سازد."

همیشه صحبت‌های توسعه دهندگان درمورد فرایند ساخت بازی‌هایشان جالب توجه بوده و این دفعه نیز از این قاعده مستثنا نیست. از آنجا که DMC5 یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال 2019 است، هیجان زده هستیم تا بشنویم بعد از تجربه کردن بازی توسط طرفداران، ایتسونو و کپکام چه چیزهایی برای گفتن دارند.

Devil May Cry 5 در تاریخ 17 اسفند 97 برای Xbox One، PS4 و PC منتشر می‌شود. کنفرانس GDC 2019، در شهر سان فرانسیسکوی کالیفرنیا و از تاریخ 27 اسفند تا 2 فروردین برگزار خواهد شد.