Netflix سریال Daredevil را پس از سه فصل لغو کرد

سریال Daredevil که زیر مجموعه Marvel است، توسط شبکه Netflix کنسل شد. در دو ماه اخیر این سومین سریال Marvel می‌باشد که Netflix قدر آن را ندانسته و از برنامه خود خط زده است. لغو Daredevil پس از اعلام کنسل شدن سریال‌های Iron Fist و Luke Cage رخ داد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، شبکه Netflix در بینایه‌ای به Deadline اعلام کرد فصل سوم Daredevil که در اکتبر(مهر) گذشته پخش شد، آخرین فصل این سری می‌باشد.

Netflix در این باره گفت:

"ما به شکل باورنکردنی‌ای به این سریال و فصل آخر آن افتخار می‌کنیم، اگرچه این برای طرفداران بسیار دردناک است اما ما احساس می‌کنیم این باید آخرین فصل باشد تا در اوج پرونده را ببندیم."

Netflix از مدیر برنامه این سریال تلویزیونی، "اریک اولسون"، نویسندگان، تک تک سازندگان و بازیگران تشکر و همچنین اعلام کرد که قدردان تمامی طرفدارانی است که از سال 2015 و شروع سریال به تماشای آن پرداختند.

البته هر سه فصل Daredevil در شبکه Netflix باقی خواهد ماند و همچنین از شخصیت اصلی آن در پروژه‌‎های آینده Marvel بهره خواهند برد.

پس از لغو Daredevil، شبکه Netflix دو سریال دیگر از Marvel در دست تولید قرار دارد که یکی از آن‌ها Jessica Jones و دیگری The Punisher می‌باشد. دور شدن تدریجی Marvel از شبکه Netflix واقعه عجیب و دور از انتظاری نیست چرا که شرکت مادر و صاحب Marvel یعنی Disney شبکه اختصاصی خود را در سال 2019 با نام +Disney لانچ خواهد کرد.

طبق گزارشات دیگری از سوی Deadline به نظر می‌رسد رابطه Netflix و Marvel چندان دوستانه و جالب نیست.

نظر شما در این باره چیست؟ عملکرد سه فصل به نمایش در آمده Daredevil چگونه بود؟