جزئیات بخش آنلاین Co-Op، مأموریت‌های داستانی و سیستم Honor عنوان Red Dead 2 Online مشخص شد

وقتی هفت تیر کشیدن خود را به قسمت آنلاین ببرید چه چیزی انتظارتان را می‌کشد؟ Rockstar پاسخ این سوال را داده و از چیزهایی که بازیکنان میتوانند انتظار داشته باشند پرده‌برداری کرده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، راکستار Red Dead Online را به عنوان "تجربه‌ای که به شکل مداوم گسترش پیدا می‌کند" توصیف کرده و به همین دلیل، قصد دارد به روزرسانی‌ها و محتویات اضافی را در طول دوره‌ی بتا منتشر کند. اگرچه، فوراً، بازیکنان خواهند توانست گروه‌های خلاف ایجاد کنند، کمپ بزنند و مأموریت‌های داستانی چند نفره انجام دهند. همچنین غریبه‌هایی در جهان باز بازی چشم انتظار هستند، چالش‌های آزادانه و فعالیت‌هایی از جمله ماهیگیری و گشت و گذار قدیمی نیز قابل انجام خواهند بود.

همینطور که بازیکنان این فعالیت‌ها را انجام می‌دهند تجربه‌هایی به دست می‌آوردند که در رتبه و پاداش‌ها به آنان کمک می‌کند. با گذشت زمان، آیتم‌ها را میتوان بازگشایی نموند و ویژگی‌های شخصیت‌ها را بهبود بخشید. همچنین 12 دسته وجود دارد که بازیکنان میتوانند به وسیله آن‌ها با بقیه‌ی اشخاص افتراق پیدا کنند، مثل نبرد، شکار، تیراندازی و بقا.

Red Dead Online در ندامتگاه Sisika شروع می‌شود، جایی که بازیکنان ابتدا یک اسب دریافت می‌کنند، کمپ می‌زنند، گنج پیدا می‌کنند، کارت Ability به دست می‌آوردند و طبق گفته‌ی راکستار، "با شخصیت‌های سرنوشت‌سازی رو به رو می‌شوند که داستان بزرگتری برای گفتن دارند؛ قصه‌ای که شامل تعقیب حقیقت، انتقام و شرافت می‌شود."

همچنین سیستم شرافت اکشن محور بازی اصلی اینجا نیز در Red Dead Online حضور دارد که طی آن تصمیم‌ها و رفتارهای شما جهان را شکل می‌دهد. بسته به انتخابات شما، جهان اطرافتان پاسخ متفاوتی خواهد داد و راکستار می‌گوید: "طبیعت برخی مأموریت‌های به خصوص بر اساس وضعیت فعلی شرافت بازیکن خودشان را آشکار می‌سازند."

همچنین راکستار جزئیاتی درمورد حالت‌های متنوع Red Dead Online که میتوانید فوراً انتظارشان را داشته باشید مشخص کرده. این لاین‌آپ شامل حالت بازیکن مقابل بازیکن (PvP) می‌شود که شباهت زیادی به حالت بتل رویال دارد.

همانطور که پیشتر هم عنوان شده، بتای Red Dead Online اکنون برای برخی بازیکنان در دسترس است. به عنوان بخشی از گسترده‌سازی تدریجی، هرکس که صاحب نسخه‌ی Ultimate است یا Red Dead Redemption 2 را در روز عرضه‌اش بازی کرده به بخش آنلاین دسترسی دارد. افرادی که Red Dead Redemption 2 را در هر زمانی بین تاریخ انتشار تا 7 آبان تجربه کرده‌اند از 8 آذر قادر خواهند بود وارد بخش بتا شوند. و سپس تمام کسانی که بازی را در اختیار دارند میتوانند در 9 آذر به سایرین بپیوندند. راکستار می‌گوید، این گسترش تدریجی به "راحت‌تر شدن بتا و کاهش مشکلات بزرگ " کمک می‌کند.

نظر شما در این باره چیست؟