بیش از 10 بازی جدید در جریان The Game Awards 2018 معرفی خواهند شد

بیش از 10 بازی جدید در جریان The Game Awards 2018 معرفی خواهند شد

در طول سال‌ها، The Game Awards برگزار می‌شود تا بهترین بازی‌های سال گذشته انتخاب شوند و از آن‌ها تقدیر شود، اما این رویداد بزرگ و پرطرفدار تنها برای نگاه بر گذشته نیست و همیشه در آن شاهد معرفی بازی‌های جدیدی هستیم. اکنون جف کیلی (Geoff Keighley) برگزار کننده‌ی این رویداد هم به تازکی اعلام کرده است که امسال در The Game Awards 2018 قرار است شاهد معرفی بازی‌های بسیار زیاد جدیدی باشیم و اطلاعات اندکی در رابطه با آن‌ها به اشتراک گذاشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، کیلی به تازگی در توئیتر خود یک ویدئوی جدید از خودش منتشر کرده است که از انتظارات خود از The Game Awards 2018 می‌گوید. او همچنین تائید کرد که تعداد بازی‌هایی که امسال در این رویداد معرفی می‌شوند، از هر سالی در تاریخ برگزاری این مراسم بیشتر است.

او گفت که قرار است بیش از 10 بازی که جدید در The Game Awards 2018 معرفی شوند که تا پیش از این نشان داده نشده‌اند. علاوه بر آن از بروز رسانی‌ها و محتوای اضافی جدیدی برای یکسری بازی‌های عرض شده نیز رونمایی خواهد شد. اهدای جوایز بازی‌ها در طول دو ساعت انجام خواهد شد و به نظر می‌رسد بعد از آن قرار است چندین ساعت هم به نمایش بازی‌های جدید اختصاص داده شود.

مراسم The Game Awards 2018 در تاریخ 7 دسامبر (16 آذر)، ساعت 5 بامداد برگزار خواهد شد. اگر هنوز به بازی مورد علاقه‌ی خود رای نداده‌اید، می‌توانید با استفاده از این لینک به سایت رسمی مراسم رفته و به آن رای دهید. نظر شما چیست؟ به نظر شما چه بازی‌های جدیدی قرار است معرفی شوند؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.