Fortnite به رکورد 200 میلیون کاربر ثبت نام شده دست پیدا کرد

عنوان Fortnite شرکت Epic Games تا حد زیادی معروف است. موفقیت عظیم بازی، مخصوصا بر روی سیستم‌های موبایل و Nintendo Switch، تا حد زیادی توجه افراد را به خود جلب کرده و به نظر می‌رسد دو پلتفرم اضافه شده جدید تاثیر زیادی بر روی دستیابی به رکورد جدید داشته است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Bloomberg، این عنوان مرز 200 میلیون اکانت رجیستر شده را در سرتاسر جهان رد کرده که نسبت به ماه ژوئن افزایش 75 میلیونی را شاهد هستیم.

البته تعداد بازیکنان فعال در حال حاضر نامشخص است و آخرین آماری که از بازیکنان فعال داشتیم در ماه آگوست بود که رقم 78.3 میلیون اعلام شد. ما همچنین متوجه شدیم بازی در ماه نوامبر 8.3 میلیون بازیکن همزمان داشته است که برای خود یک رقم شگفت انگیز می‌باشد. خلاصه داستان این است که Fortnite همچنان در اوج قرار دارد.

به روز رسانی 6.31 نیز در این هفته منتشر شد و محتویات جدیدی را برای هر دو حالت Save The World و Battle Royale به ارمغان آورد. بازیکنان Save The World یک قهرمان سازنده جدید با نام Airheart دریافت کردند. برای بازیکنان بتل رویال نیز یک حالت "زمان محدود" به همراه نوعی شاتگان Pump افسانه‌ای در دسترس قرار گرفت.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.