احتمالاََ ادامۀ Until Dawn در دست ساخت قرار دارد

بازی Until Dawn از سوی استودیو Supermassive Games یکی از برترین عناوین ترسناک این نسل می‌باشد. اگرچه در چند سال اخیر پس از عرضه آن خبری مبنی بر در دست ساخت بودن ادامه بازی منتشر نشده است و بسیاری از بازیکنان پلی‌ استیشن در انتظار کوچک‌ترین اطلاعات مرتبط با توسعه ادامه‌ای از این سری هستند.

همانطور که ممکن است بسیاری از شما بدانید، Supermassive Games در مورد ساخت بسیاری از عناوین انحصاری و پروژه‌ها با بخش سرگرمی تعاملی سونی مشارکت کرده است اما آخرین عنوان معرفی شده از سوی آن‌ها یک بازی چند پلتفرمی ترسناک با نام The Dark Pictures: Man of Medan می‌باشد و توسط سونی هم منتشر نخواهد شد. ساخت این بازی و چند حدس دیگر، ذهن ما را به این سمت می‌برد که ارتباط سونی و این استودیو به پایان رسیده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، مدیر عامل Supermassive Games، "پیت ساموئلز"، در گفت و گویی با 4PDA در مورد دلیل انحصاری نبودن بازی ترسناک جدید آن‌ها و در دست ساخت بودن چندین پروژه انحصاری پلی استیشن در این استودیو توضیح داد.

او در این باره گفت:

"خب، رابطه ما با سونی همچنان عالی است. ما بر روی چندین انحصاری پلی استیشن رونمایی نشده کار می‌کنیم. درست است، البته صحبت در مورد جزئیات آن‌ها در حال حاضر غیر ممکن می‌باشد. در اصل ما می‌خواستیم کار حال حاضر خود را به بیشترین تعداد مخاطبین ممکن ارائه دهیم. به همین دلیل نیاز است تا بازی The Dark Pictures برای چندین پلتفرم مختلف انتشار یابد."

همانطور که می‌دانید، Supermassive Games پس از آگوست 2015 و عرضه Until Dawn، پنج پروژه مختلف را برای PS VR عرضه کرد که شامل Until Dawn: Rush of Blood، Tumble VR، Hidden Agenda، The Inpatient و Bravo Team می‌شود. احتمالا حداقل یکی از پروژه‌های در دست ساخت هم برای واقعیت مجازی بهینه باشد.

نظر شما در این باره چیست؟