با اولین نقد های Fallout 76 همراه باشید؛ فاجعه ای بزرگ؟!

بازی Fallout 76 چند روزی است که وارد بازار شده و تا کنون تعداد اندکی از نقد های آن منتشر شده اند.

عنوان Fallout 76 یک پیش درامدی بر تمامی عناوین Fallout است و برای اولین بار یک بازی آنلاین است. در این بازی شما باید با همراهی دوستانتان (یا به تنهایی) برای بقا و زندگانی تلاش کنید. به گفته سازندگان، عنوان Fallout 76 بزرگ ترین دنیای ساخته شده در عناوین فالوت را داراست.

Hooked Gamers : 76

"عنوان Falliut 76 به صورت همزمان هم یک بازی Fallout است و هم نیست! برخلاف تمام هایپ و انتظاراتی که برای تجربه مالتی پلیر این بازی داشتیم؛ [در بازی] چه دوست و چه دشمن اغلب اوقات بی معنی هستند. بیشتر وقت ها، آن ها صرفا گذرگر هایی هستند که در محیط بازی پرسه می زنند. این بازی سرگرم کننده است اما فکر نمی کنم از آن فالوت های کلاسیکی باشد که با گذر سال ها، هر از گاهی بخواهم به دنیای آن باز گردم."

Xbox Achievements : 65

"درحالی که بازی Fallout 76 مملوء از باگ ها، مشکلات نرخ فریم، باگ هایی در مراحل و مشکلات کلی مرتبط با انجین است؛ باز هم به گونه ای می توان در آن کمی سرگرم شد. اما در هر صورت، نباید انتظار تجربه‌ی Fallout 5 را داشته باشید، و گرنه شدیدا ناامید خواهید شد. بازی Fallout 76 عموما درمورد ساخت و ساز پایه ها و مراکز، بقا، خلق دنیاست، نه داستان سرایی و ایفای نقش شما در آن. البته این بازی در اجرای هدف خودش هم چندان موفق نیست."

Softpedia : 60

"ایده‌ی Fallout 76 برروی کاغذ بسیار جالب و منطقی بود؛ زیرا بسیاری از مردم از تلاش برای بقا به همراه دوستانشان در یک دنیای بزرگ را دوست دارند؛ اما در اجرا، مسائل بسیار زیادی مانع رسیدن این ایده به موفقیت هستند. از دنیای خالی با تعداد بازیکنان بسیار پایین گرفته، تا داستان غیر تعاملی و مالتی پلیر ضعیف (چه در قسمت همکاری و چه رقابتی)"

TheSixthAxis : 60

"بازی Fallout 76 زمانی که معرفی شد، حرف های زیادی برای گفتن داشت. [گفته شده بود] که یک بازی مالتی پلیر است و دارای بزرگ ترین جهان از سری بازی های Fallout می باشد. قرار بود یک بازی جذاب و باحال باشد. اما مسئله اینجاست که این بازی نتیجه بخش نیست؛ دنیای بازی بیش از حد بزرگ و خالیست، طراحی مراحل شدیدا ناامید کننده هستند. زمانی که در یک بازی، تنها سرگرمی شما این است که در طول سفر، یکی از دوستانتان در مورد این بازی جوک بسازد و باعث خنده‌ی شما شود، آن بازی در ارائه‌ی یکی از مهم ترین ویژگی هایی که اکثر بازی ها باید دارای آن باشند، شکست خورده است. [عنوان Fallout 76] در زمینه‌ی سرگرم کننده بود باحال بودن شکست خورده، در مبحث سرگرم کننده بودن در قالب خودش هم شکست خورده است."

Xbox Tavern : 56

"عنوان Fallout 76 چیزی مشابه به Ark: Survival Evolved است و بخش زیادی از پتانسیلش به لطف مشکلات فنی فراوان نابود شده است. [بگذارید] شفاف توضیح دهم، این بازی در هسته‌ی خود اصلا تجربه بدی نیست. درواقع اگر از حلقه گیم پلی این بازی خوشتان بیاید، لحظات خوش و سرگرمی های زیادی می توانید در دنیای خالی (پوچ) این بازی داشته باشید. اما متاسفانه در حال حاضر، اغلب آن سرگرمی ها به لطف افت فریم های وحشتناک، باگ های بی شمار، تاخیر در بارگذاری رندر ها، و انتخاب نامناسب طراحی ها غیر قابل دسترس شده اند."

Attack of the Fanboy : 50

"بازی Fallout 76 یک آزمایش جسورانه با یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین فرنچایز های تاریخ است. متاسفانه این آزمایش تا این لحظه شکست خورده به نظر می رسد. باگ ها و گلیتچ ها در هر قسمتی دیده می شوند؛ اما بدتر از آن این است که اصول اصلی طراحی بازی، آنطور که باید کار نمی کنند."

میانگین نمرات بازی در متاکریتیک : ثبت نشده