عناوین Starfield و The Elder Scrolls 6 از نسخه ارتقا یافته موتور گرافیکی Creation بهره خواهند برد

عناوین Starfield و The Elder Scrolls 6 از نسخه ارتقا یافته موتور گرافیکی Creation بهره خواهند برد

عناوین مورد انتظار Starfield و The Elder Scrolls 6 در تاریخی نامشخص عرضه خواهند شد و قطعا تمامی گیمرها برای این 2 عنوان هیجان بسیار زیادی دارند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dsogaming، با این که هدف این 2 عنوان برای نسل بعد می‌باشد، اما شرکت Bethesda از همان موتور گرافیکی Creation Engine استفاده خواهد کرد. البته باید خاطر نشان کرد که ناشر بازی اظهار داشته که این موتور گرافیکی ارتقا یافته است، با این حال هنوز نمی‌دانیم مشکلات بزرگی که گریبان گیر این موتور گرافیکی بوده‌اند مورد توجه قرار گرفته‌اند یا خیر.

"تاد هاوارد" به Gamestar در این مورد گفته است:

"برای Fallout 76 ما تغییرات زیادی را در نظر گرفتیم. بازی از رندر کننده، سیستم نور پردازی و سیستم تولید منظره جدیدی بهره می‌برد. برای Starfield نیز حتی تغییرات بیشتر خواهد بود. همچنین برای The Elder Scrolls 6 نیز باز هم بیشتر. ما از ویرایشگر (Editor) خود راضی هستیم که همین به ما این امکان را می‌دهد تا جهان بازی را سریع بسازیم؛ توسعه دهندگان ماد نیز دقیقا از این مورد خبر دارند. یک سری راه‌های ابتدایی برای توسعه بازی‌های ما وجود دارد که باعث می‌شود بتوانیم به کار خود ادامه دهیم، زیرا باعث می‌شود که تلاش ما کارآمد باشد. قکر می‌کنم این شیوه‌ها به بهترین نحو پیاده سازی می‌شوند."

با تمام این اوصاف، موتور گرافیکی Creation در حال حاضر از مشکلاتی از قبیل مرتبط بودن فیزیک بازی با نرخ فریم، ناتوانی در استفاده از میدان دید (Field of View) و عناصر بصری که برای این موتور گرافیکی در مقایسه با استانداردهای نسل 8 کمی قدیمی شده است، رنج می‌برد.