در The Game Awards 2018 شاهد بیشترین رونمایی‌ها در تاریخ این مراسم خواهیم بود؛ حضور کوجیما نیز تایید شده است

در The Game Awards 2018 شاهد بیشترین رونمایی‌ها در تاریخ این مراسم خواهیم بود؛ حضور کوجیما نیز تایید شده است

مراسم The Game Awards نزدیک به یک ماه دیگر برگزار خواهد شد و به نظر می‌رسد امسال نیز همانند دوره‌های قبل جدا از بخش جوایز، شاهد ناشران و رونمایی‌های مختلفی خواهیم بود.

امروز اکانت رسمی The Game Awards در توییتی اعلام کرد در مراسم امسال، شاهد بیشترین تعداد رونمایی در تاریخ این مراسم خواهیم بود. به یاد داشته باشید که "رونمایی" تماما به معنای معرفی یک بازی جدید نیست و رونمایی از ویژگی‌های جدید بازی‌های عرضه شده نیز در اینجا حساب شده است. با این وجود، به نظر می‌رسد که شاهد مراسم بزرگی خواهیم بود چرا که حضور اکثر ناشران بزرگ و بازی‌ساز بزرگ یعنی "هیدئو کوجیما" نیز در مراسم تایید شده است.

"دنیا تغییر خواهد کرد؟ شما چطور؟ #TheGameAwards در پنجشنبه 6 دسامبر (15 آذر) برروی 40 پلتفرم ویدئویی مختلف به صورت زنده پخش خواهد شد و شاهد بیشترین رونمایی‌ها در تاریخ این مراسم خواهیم بود."

اما به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، به تازگی "جف کیلی" (Geoff Keighley)، تهیه‌کننده مراسم The Game Awards، در مصاحبه‌ای اشاره کرده که بیشتر ناشران بزرگ در مراسم حضور داشته و به نوعی از چیزی جدید رونمایی خواهند کرد.

"بیشتر ناشران بزرگ درباره فعالیت‌ها و کار‌های‌شان در آینده چیزی را به اشتراک خواهند گذاشت."

هم‌چنین به نظر می‌رسد که شاهد نمایشی جدید از بازی مرموز Death Stranding خواهیم بود چرا که به گفته "جف کیلی"، بازی‌ساز بزرگ یعنی "هیدئو کوجیما" نیز در مراسم حاضر خواهد بود.

"کوجیما نیز به نوعی در مراسم حضور خواهد داشت."

هم‌چنین "کیلی" در رابطه با رونمایی‌های جدید که بالاتر اشاره شد اعلام کرد که تماما شاهد معرفی بازی‌هایی جدید نخواهیم بود و رونمایی‌هایی نظیر نقشه جدید PUBG که سال پیش در این مراسم معرفی شد، در برنامه حاضر خواهند بود.

"چیز دیگری که امسال خواهید دید – بله رونمایی‌های جدید خواهیم داشت ولی درباره بازی‌های عرضه‌شده نیز صحبت خواهیم کرد. مردم اکنون به انجام بازی‌های سرویس‌محور می‌پردازند و احتمال رونمایی از آپدیت‌ها و اخبارِ پیرامون محتویات جدید این گونه بازی‌ها نیز وجود دارد. شاید شاهد معرفی یک بازی جدید نباشیم، ولی باز هم با چیزهایی روبرو خواهیم بود که برای عده‌ی بسیاری از بازیکنان در سراسر جهان مهم است. این چیزی جدید و در حال رشد است. سال گذشته، ما از نقشه جدید بازی PUBG به نام Miramar رونمایی کردیم که لحظه‌ی بزرگ و جالبی بود. شما امسال نیز شاهد چیزهایی این‌گونه در رابطه با بسیاری از بازی‌ها خواهید بود. "

البته شایان ذکر است که شاهد معرفی بازی‌های جدید نیز خواهیم بود ولی تمام رونمایی‌های مراسم مرتبط با آن‌ها نخواهد بود.

نظر شما چیست؟ دوست دارید در The Game Awards امسال شاهد چه نوع سورپرایزهایی باشید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.