2 بازی Just Cause 4 و Hitman 2 از تکنولوژی قفل امنیتی Denuvo استفاده خواهند کرد

2 بازی Just Cause 4 و Hitman 2 از تکنولوژی قفل امنیتی Denuvo استفاده خواهند کرد

به نظر می‌رسد جدیدترین نسخه‌ها از 2 سری Hitman و Just Cause نیز همانند اکثر بازی‌های امروزی از قفل امنیتی Denuvo استفاده خواهند کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، به تازگی 2 شرکت Warner Bros و Square Enix با آپدیت‌کردن صفحه رسمی بازی‌های Hitman 2 و Just Cause 4 در استیم اعلام کرده‌اند که این 2 عنوان از تکنولوژی امنیتی Denuvo استفاده خواهند کرد.

Just Cause 4 عنوانی جهان‌باز و اکشن بوده و در Hitman 2 نیز شاهد محیط‌هایی بزرگ و پرجمعیت هستیم. باید صبر کرد و دید که آیا تکنولوژی Denuvo برروی عملکرد این بازی‌ها تاثیر گذاشته و سبب به ‌هم ریختن آن‌ها خواهند ش یا نه.

بد نیست بدانید که استودیو IO Interactive به محض اینکه حق‌وحقوق سری Hitman را از Square Enix خریداری کرد، تکنولوژی امنیتی Denuvo را از روی فصل اول بازی Hitman حذف کرد. با این وجود به نظر می‌رسد که Denuvo باری دیگر در Hitman 2 بازگشته است. البته احتمال اینکه پس از کرک‌شدن بازی، IO Interactive و Warner Bros قفل Denuvo را حذف کنند، وجود دارد.

انتظار می‌رود Battlefield V و EA نیز از Denuvo استفاده کنند. با اینکه هنوز در صفحه Origin بازی اسمی از Denuvo برده نشده، ولی EA در بازی‌های اخیر خود از این قفل امنیتی استفاده کرده است.

Just Cause 4 در تاریخ 13 آذر و Hitman 2 در 22 آبان منتشر خواهد شد. هر 2 بازی برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC در دسترس خواهند بود.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.