باندل Sypro Reignited + Crash Bandicoot N. Sane Trilogy لیست شد + جزئیات

crash bandicoot spyro

همانطور که انتظار می‌رفت، شرکت Activision قصد عرضۀ باندلی که شامل نسخۀ بازسازی شدۀ‌ دو عنوان Crash Bandicoot N. Sane Trilogy و Spyro Reignited Trilogy است را دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Comicbook،‌ در زمان نوشتن این خبر هنوز شرکت Activision به طور رسمی از این باندل جدید رونمایی نکرده است، اما این باندل در خرده‌فروشان متعددی از جمله Wal-Mart فهرست شده است. بر خلاف سایر فهرست‌بندی‌ها که خبری از باکس آرت، اطلاعات و یا تاریخ عرضۀ نیست، این فهرست‌بندی هر سه مورد ذکر شده را دارد.

طبق این فهرست‌بندی، باندل Spyro + Crash همزمان با عرضۀ عنوان Spyro Reignited Trilogy در تاریخ سشنبه 13 آبان با قیمت منصفانه 60 دلار (هر بازی بصورت جدا 40 دلار قیمت دارد) انتشار می‌یابد.

نکتۀ قابل توجه در مورد این باندل این است که عنوان Spyro Reignited Trilogy نیازمند به دانلود محتوا است، چه در نسخۀ PS4 و چه در نسخۀ Xbox One. در توضیح این مورد لازم به یادآوری است که اوایل این سال میلادی معلوم شد که نسخۀ فیزیکی سه‌گانه Spyro فقط شامل اولین عنوان این سه‌گانه است و باید دیگر دو عنوان دیگر را بصورت دیجیتالی دریافت کرد. همانطور که انتظار می‌رفت، این اقدام با خود واکنش‌‌های منفی زیادی به همراه داشت. چند هفته بعد از این اتفاق، شرکت Activision با این دلیل که سومین عنوان این سه‌گانه نیازمند کار بیشتری است، تاریخ انتشار بازی را از ماه سپتامبر به ماه نوامبر به تأخیر انداخت.

همراه با خبر تأخیر، گزارشی منتشر شد که بر اساس آن، عامل دیگر به تأخیر افتادن بازی، آوردن هر سه عنوان سه‌گانه در یک دیسک است. شاید وجود نسخۀ فیزیکی هر سه عنوان با هم در باندل مورد بحث صدق کند، اما برای این باندل همچنان نیازمند به دانلود محتوا است. این تناقض نشان می‌دهد یا این گزارش ساختگی بوده، یا صحت داشته اما در نهایت شرکت Activision از انجام این کار پشیمان شده است.

هنوز معلوم نیست که این باندل در دو یا یک دیسک عرضۀ می‌شود، ولی امکان یک دیسکی بودن آن محتمل‌تر است.

عنوان Crash Bandicoot N.Sane Trilogy نسخۀ بازسازی شدۀ سه عنوان اول سری Bandicoot بود که سال پیش عرضه شد و توانست با بازگرداندن حس کلاسیک در قالب عنوانی مدرن، هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ مالی موفق ظاهر شود. همانند این عنوان، سه‌گانه Spyro Reignited Trilogy هم شامل نسخۀ بازسازی شدۀ سه بازی اول این سری است.

مثل همیشه، نباید وجود چیزی که بصورت رسمی اعلام یا معرفی نشده را فوراً قبول کرد، اما تقریباً می‌توان به صحت داشتن این لیک اطمینان کرد.