نسخه بعدی بازی Wolfenstein برای کنسول Nintendo Switch منتشر خواهد شد

 نسخه بعدی بازی Wolfenstein برای کنسول Nintendo Switch منتشر خواهد شد

ما مطلع هستیم عنوان Wolfenstein: Youngblood برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC تایید شده است. با این حالل، تاکنون سخنی از انتشار این عنوان بر رو کنسول نینتندو سوییچ بر زبان نیامده، البته تا امروز.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، به تازگی مدیر اجرایی بازاریابی Bethesda، پیت هاینز (Pete Hines)، در طی رویداد PAX Aus اظهار کرده است که "نسخه بعدی بازی Wolfenstein" نیز برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. با این وجود یک نکته ریز وجود دارد. علاوه بر Wolfenstein: Youngblood، استودیوی Bethesda در گذشته تایید کرده است که به طور حتم Wolfenstein III در دست ساخت قرار دارد، اما هنوز هیچ پلتفرمی به صورت رسمی برای این عنوان اعلام نشده است.

در حال حاضر، تنها چیزی که باقی می‌ماند گمانه زنی درباره‌ این موضوع است که پیت هاینز در مورد کدام عنوان صحبت می‌کرده است. ممکن است صحبت‌های او در مورد یکی از آن‌ها بوده باشد، اما از آنجایی که Bethesda اعلام کرده که در صورت امکان، تمام تلاش خود را می کند تا تمامی عناوین جدید توسعه یافته خود را بر روی نینتندو سوییچ منتشر کند، ممکن است که او درباره‌ هر دو عنوان صحبت کرده باشد. Doom Eternal در روز عرضه برای این کنسول هایبریدیی در دسترس خواهد بود، در نتیجه ممکن است آن‌ها هر دوی این عناوین را برای کنسول نینتندو سوییچ بر اساس گستره و وسعت بازی‌ها منتشر کنند.

Wolfenstein: Youngblood قرار است تا در تاریخی نامعلوم در سال 2019 منتشر شود و هم اکنون به صورت رسمی تنها برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC تایید شده است.