مصاحبه‌ای جامع با سازندگان Darksiders III: از استفاده از تکنولوژی‌های جدید گرفته تا الهام گرفتن از سری Dark Souls

Darksiders III سومین و آخرین نسخه این سری می‌باشد که توسط افسانه کامیک بوک و سازنده بازی، "جو مادوریرا"، برای عرضه جهانی در تاریخ 27 نوامبر(6 آذر) توسعه می‌یابد.

طرفداران این سری حال برای بازی در نقش Fury، یکی از چهار اسب سوار آخرالزمانی، هیجان زده هستند. خواهر War(شخصیت اصلی نسخه اول) و Death(شخصیت اصلی بازی دوم) با تشخیص شورا برای شکار هفت گناه مرگبار آماده می‌شود.

به گزارش پردیس‌گیم، وبسایت Wccftech با سازندگان بازی گفت و گویی ترتیب داده است که در ادامه آن را می‌خوانید:

شما در رابطه با رقابت با سایر عناوین در ژانر نقش آفرینی اکشن چه احساسی دارید؟ چه چیزی است که Darksiders III را نسبت به سایر بازی‌ها در این ژانر جدا می‌کند؟

ترکیب المان‌های مختلف در گیمپلی چیزی کاملا منحصر به فرد است. Darksiders یک عنوان اکشن-ماجراجویی با سیستم مبارزه سنگین است که البته تمرکز خوبی بر روی پازل‌ها، اکتشاف محیط و داستان دارد. در این میان Fury شخصیت منحصر به فرد خود را دارد و از طرف دیگر داستان و هسته گیمپلی ارتباط عمیقی با دو نسخه قبلی خواهد داشت.

آیا این عادلانه است که بگوییم در Darksiders III از سری بازی‌های Dark Souls الهام گرفته‌اید؟ چه در رابطه با جهان متصل به یکدیگر بازی و چه در سیستم مبارزه؟ آیا تاثیرپذیری دیگری وجود دارد که بخواهید با ما در میان بگذارید؟

بازی‌های Souls یک منبع الهام بزرگ بوده‌اند اما بالاتر و اول از همه تصمیم گرفتیم که موضوع Soul هر سه بازی را با یکدیگر ترکیب کنیم و آن را مهم‌ترین فاکتور بدانیم.

در مقایسه با دو نسخه اول چه میزان شخصی‌سازی در بازی سوم وجود خواهد داشت؟

این بار شخصی‌سازی ظاهری و لوت کردن فرمول اصلی نیست. این فقط بخشی از Darksiders 2 بود که بخاطر طبیعت توانایی‌های Death طراحی شده بود. Darksiders III بیشتر به سمت فرمول‌ها و طراحی‌های نسخه اول سری رفته است، آپگرید سلاح‌ها و قدرت‌های شخصیت اصلی المان‌های مهم و مرکزی می‌باشند.

آیا در Darksiders III به مانند دو نسخه قبلی تفنگ وجود خواهد داشت؟

هیچ تفنگی در کار نیست اما سلاح‌های از راه دور متناسب با استایل Fury وجود خواهند داشت.

آیا عقب نشینی و بازگشتن به مناطق قبلی در Darksiders III زیاد رخ خواهد داد؟

به طور حتم این مورد را به بازیکن اجبار نخواهیم کرد. در بازی چند ملاقات دوباره طبیعی وجود خواهد داشت اما ما نمی‌خواهیم که بازیکن به خود فکر کند، اوه روشن است که من باید برگردم و این قدرت را جایی خاص امتحان کنم.

یکی از تعاریفی که شنیدیم این بود که Fury یک شخصیت جادوگر است و ما در ویدیوهای گیمپلی منتشر شده جادوهای بسیار کمی از سوی او دیدیم. آیا باید منتظر موارد بیشتری در بازی نهایی باشیم؟

Fury یک جنگ‌جوی جادوگر است، بدان معنی که او دو رگه جادوگر/جنگجو می‌باشد. ما تعدادی از قابلیت‌های جادوگری او را به نمایش در آوردیم و موارد بیشتری در راه است. تمامی سلاح‌های او، حتی شلاق‌ها، جادویی هستند!

با توجه به تخمین‌های خودتان، چقدر زمان لازم است تا بازی را تکمیل کنیم؟ آیا محتویات جانبی و انتخابی نیز وجود خواهد داشت؟

زمان گیمپلی یک بازی سوالی سخت است و عوامل مختلفی بر روی آن تاثیر دارند. به طور میانگین می‌توانم بگویم یک تجربه بیش از 15 ساعته در انتظار طرفداران است، درست همانند نسخه اول.

آیا می‌توانید اطلاعاتی از مشخصات تکنیکی و کیفیت نهایی بازی بر روی PS4 Pro و Xbox One X اطلاعاتی به اشتراک بگذارید؟ آیا باید شاهد حمایت از HDR باشیم؟

ما در کنار رزولوشن پویا حمایت از HDR را خواهیم داشت. رزولوشن کمی بر روی Xbox One X بالاتر خواهد بود اما نه زیاد.

از آن‌جا که موتورگرافیکی بازی Unreal Engine 4 می‎‌باشد، احتمال عرضه بازی بر روی Nintendo Switch وجود دارد؟

در حال حاضر ما هیچ برنامه‌ای در رابطه با این موضوع نداریم.

آیا احتمال عرضه بازی بر روی پلتفرم‌های Linux و Mac در آینده وجود دارد؟ حمایت از نمایشگرهای Ultrawide چه؟

در حال حاضر برنامه‌ای برای Mac/Linux نداریم اگرچه حمایت از Ultrawide در برنامه قرار دارد.

Darksiders III در دسته عناوینی قرار دارد که از Nvidia DLSS حمایت می‌کند. چرا چنین تصمیمی گرفتیم و در مورد آن چه فکری می‌کنید؟

این تکنولوژی جدید NVIDIA می‌باشد که خاصیت‌های گرافیکی و تصویری زیادی به ارمغان می‌آورد. خوشبختانه بهره گیری از این تکنولوژی و خاصیت‌هایش با Unreal Engine 4 بسیار آسان است.

بررسی‌ها نشان داده است که RTX 2080 نسبت به GTX 1080 عملکرد بسیار بهتری دارد و زمانی که DLSS فعال باشد دو برابر سریع‌تر است. تجربیات شما در مورد تست Darksiders III چگونه است؟ نسبت به حالت عادی چه تفاوتی دارد؟

بازی به طرز قابل توجهی بهتر عمل می‌کند. اگرچه باید بگویم که بازی با کارت گرافیک GTX 1080 نیز عالی به نظر می‌رسد.

برخی از بازیکنان آن را با Checkerboard Rendering که بیشتر در کنسول‌ها از آن استفاده شد مقایسه می‌کنند. آیا این مقایسه صحیح است؟

Checkerboard rendering یک الحاق است که بر اساس آن پیکسل‌ها بر پایه پیکسل‌هایی که در حال حاضر بر روی صفحه وجود دارند شکل می‌گیرند. DLSS تکنولوژی‌ای بسیار تا بسیار پیچیده‌تر است که در آن تکنیک‌های هوش مصنوعی برای تولید تصویری روان‌تر کمک می‌کنند.

آیا Darksiders III در زمان عرضه از NVIDIA DLSS حمایت خواهد کرد یا بعدا آن را به بازی اضافه می‌کنید؟

ما هنوز پاسخی برای این پرسش نداریم. در حال حاضر تمرکز اصلی ما این است که تا پایان مرحله پولیش بازی به بهترین سطح ممکن برسد.

آیا شما به دنبال موقعیت‌ها و توانایی اضافه کردن raytracing به بازی هستید؟ و یا این که حداقل آن را به نسخه PC اضافه کنید؟ به عنوان یک سازنده نظرتان در رابطه با کارت‌های RTX و تکنولوژی raytracing چیست؟

ما هنوز در رابطه با Darksiders III مطمئن نیستیم اما شرکت ما به دنبال راه‌های ممکن حمایت از آخرین تکنولوژی‌ها در عناوینش می‌باشد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا این مصاحبه در تصمیم شما در رابطه با خرید بازی تاثیری داشته است؟