اعلام بازیگران نقش های رومن پولانسکی و چارلز مانسون در «روزی روزگاری در هالیوود»

از روزی که کوئنتین تارانتینو اعلام کرد که پس از ساخت یکی دو فیلم از دنیای سینما خداحافظی خواهد کرد روزهای زیادی می گذرد و وی در حال حاضر مشغول آماده سازی پروژه یکی مانده به آخر خود با نام «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) است. آخرین خبر در مورد فیلم جدید، جنجالی و پرستاره تارانتینو این است که وی بازیگران نقش های جوانی رومن پولانسکی، کارگردان مشهور لهستانی، و چارلز مانسون را یافته است.

داستان این فیلم که در تابستان سال ۱۹۶۹ در لس آنجلس رخ می دهد گریزی به داستان حمله خانواده چارلز مانسون به شارون تیت و مهمانانش و قتل فجیع آن ها دارد. اگر چه قتل های خانواده مانسون بخشی مهم از داستان این فیلم است اما حجم بیشتر داستان «روزی روزگاری در هالیوود» در مورد یک ستاره سابق سریال های وسترن با نام ریک دالتون (لئوناردو دی کاپریو) است که برای بازگشت به دنیای هالیوود همراه با دوست قدیمی و بدلکارش کلیف بوث (برد پیت) سخت در تلاش است. این فیلم ستارگان بسیاری را به خدمت گرفته است، از جمله آل پاچینو، داکوتا فنینگ، جیمز ماردسن، امیل هرش، کلیفتون کالینز جونیور، تیم روث، برت رینولدز و مارگو رابی که نقش شارون تیت را بازی خواهد کرد.

Once Upon a Time in Hollywood

رومن پولانسکی و شارون تیت

اکنون نیز بازیگران دو شخصیت مهم و اصلی داستان یعنی رومن پولانسکی، شوهر شارون تیت، و چارلز مانسون نیز توسط تارانتینو انتخاب شده اند. بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، رافائل زاویروچا، بازیگر لهستانی نقش جوانی های رومن پولانسکی را در فیلم جدید تارانتینو بازی خواهد کرد. بیشتر نقش های او در فیلم های لهستانی و به زبان لهستانی بوده اما در مینی سریال «جاسوسان ورشو» (Spies of Warsaw) از شبکه بی بی سی نیز به عنوان یک سرباز لهستانی در مقابل دیوید تننت بازی کرده است. مشخص نیست که نقش او در این فیلم تا به چه اندازه مهم باشد زیرا در زمانی که تیت و دوستانش توسط خانواده مانسون به قتل رسیدند، پولانسکی در حال ساخت یک فیلم در اروپا بود.

Once Upon a Time in Hollywood

رافائل زاویروچا در نقش جوانی رومن پولانسکی

رومن پولانسکی فرانسوی-لهستانی در سال ۱۹۶۸ با شارون تیت ازدواج کرد و سال بعد بود که اعضای خانواده چارلز مانسون، همسر باردار او را همراه با دوستانش، جی سبرینگ، ابیگیل فولگر، ووجسیچ فرایکوفسکی و استیون پرنت، در خانه ای که به تیت و پولانسکی تعلق داشت به طرز فجیعی به قتل رساندند.

Once Upon a Time in Hollywood

رافائل زاویروچا

زاویروچا در این فیلم در مقابل مارگو رابی بازی خواهد کرد که نقش شارون تیت را بر عهده دارد. نقش مهم و جنجالی دیگر این فیلم یعنی چارلز مانسون نیز بر اساس گزارش ها به دیمون هریمن رسیده است. هریمن را بیشتر به خاطر نقش دیویی کرو در سریال «تایید شده» (Justified) می شناسند.

Once Upon a Time in Hollywood

دیمون هریمن در نقش چارلز مانسون

جدای از این که نقش دیمون هریمن در کالبد چارلز مانسون در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» تا به چه اندازه برجسته باشد، کوئنتین تارانتینو هیچگاه طرفداران خود را ناامید نکرده و با توجه به بازیگرانی که برای این فیلم پرستاره خود انتخاب کرده، جمع ستاره های او کامل به نظر می رسد.

Once Upon a Time in Hollywood

دیمون هریمن

باید منتظر ماند و دید که پرسروصداترین فیلم تارانتینو که در زمانی نامشخص در سال ۲۰۱۹ اکران می شود چه از آب درخواهد آمد هر چند با توجه به همه بحث ها و جنجال های مربوط به این فیلم در یکسال اخیر می توان انتظار داشت که «روزی روزگاری در هالیوود» یکی از بهترین و پرفروش ترین کارهای وی باشد. برای بدست آوردن اطلاعات کامل در مورد بازیگران این فیلم و نقشی که هر کدام بازی خواهند کرد به این لینک مراجعه نمایید.

آل پاچینو نیز به پروژه جاه طلبانه «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته کوئنتین تارانتینو پیوست

تاریخ اکران فیلم جدید و جنجالی کوئنتین تارانتینو مشخص شد

چارلز مانسون خبیث و خانواده اش؛ پروژه جدید و پر از خشونت کوئنتین تارانتینو

۹ قاتل سریالی که در فصل دوم سریال «شکارچی ذهن» به آن ها پرداخته خواهد شد

نوشته اعلام بازیگران نقش های رومن پولانسکی و چارلز مانسون در «روزی روزگاری در هالیوود» اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.