دانلود سریال دراکولا به کارگردانی مهران مدیری از سایت رسمی سریال

سریال شبکه نمایش خانگی دراکولا که از سوم فروردین 1400 روانه شبکه نمایش خانگی شد، نام فصل دوم سریال هیولا میباشد که مهران مدیری کارگردانی و تهیه کنندگی آن را برعهده دارد.

سریال دراکولا به کارگردانی مهران مدیری در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال ویشکا آسایش، احسان امانی، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، نیما شعبان نژاد، گلاره عباسی، اندیشه فولادوند، مهران مدیری، مرجان مومنی، فرنوش نیک اندیش , حامد وکیلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

در ادامه به معرفی سایت رسمی سریال دراکولا میپردازیم.

به منظور سهولت در دانلود قسمت های سریال ، سایت رسمی سریال دراکولا رونمایی شد، از هم اکنون میتوانید از طریق این سایت به دانلود قسمت های سریال دراکولا بپردازید.

داستان سریال دراکولا

ژاله كبیری، همسر جدید كامران كامروا كه ٣ سال است با او ازدواج كرده، براى او جشن تولد گرفته است و همه آشنایان و دوستان را دعوت كرده تا ثروت خود را براى دیگران به نمایش بگذارد. كامران كامروا هم موسسه خیریه جدیدى براى كودكان كار راه اندازى كرده و مانند گذشته به پولشویى مشغول است و مهیار مهرافزون رو به استخدام خود درآورده است. مهمانى باشكوهى برپا است و ما با دوستان و خانواده جدید كامروا آشنا مى شویم.

همچنین از رسانه اینترنتی هکس دانلود نیز میتوانید این سریال را دریافت و دانلود کنید.