به نظر می‌رسد که هیدئو کوجیما به باکس آرت Death Stranding اشاره می‌کند

به نظر می‌رسد که هیدئو کوجیما از باکس آرت Death Stranding رونمایی کرده است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameRevolution، به نظر می‌رسد که باکس آرت Death Stranding توسط کارگردان آن آقای "هیدئو کوجیما" نشان داده شده است. این موضوع با توجه به توئیت جدید کوجیما که ظاهرا به باکس آرت عنوان مورد انتظار و انحصاری PS4 اشاره می‌کند، نتیجه‌گیری شده است. با وجود اینکه هنوز تاریخ عرضه‌ی بازی مشخص نشده، اما کوجیما به تازگی تصویری از ادیت تریلر جدید آن را منتشر کرده است که نشان‌دهنده‌ی این می‌باشد که به زودی، جزئیات و نمایش جدیدی از Death Stranding را خواهیم دید. حال به نظر می‌رسد که مرد افسانه‌ای صنعت گیم به موردی کلیدی از جدیدترین پروژه‌ی استودیوی خود اشاره می‌کند.

در تویتی جدید، کوجیما تصویری از Death Stranding را به اشتراک گذاشته است که در آن، لوگوی بازی و اسامی بازیگران آن به چشم می‌خورد. او همراه با این عکس، کپشن "در حال امتحان کردن این و آن… این یکی پذیرفته نشد." را نیز نوشته است. در حالی که کامنت کوجیما نشان می‌دهد که اگر تصویر مذکور، باکس آرت Death Stranding باشد، برای نسخه‌ی نهایی آن استفاده نخواهد شد. البته این ماجرا یک خبر خوش برای منتظران عنوانی که در E3 2016 معرفی شده بود، همراه خود دارد؛ به نظر می‌رسد که مراحل توسعه‌ی بازی در حال به اتمام رسیدن می‌باشد.

البته با دیدن باکس آرت بالا، احتمالا یاد پوسترهای فیلم‌های سینمایی افتاده‌اید؛ موضوعی که بیانگر عشق فراوان کوجیما به صنعت سینما است. A Hideo Kojima Game(عنوانی از هیدئو کوجیما) نیز در کاور بازی‌ِ قبلی کارگردان ژاپنی یعنی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain به چشم می‌خورد.