برای تجربه Ghost Recon Breakpoint، اتصال دائم به اینترنت ضروری است

همانطور که مطلع هستید چندی پیش از عنوان Ghost Recon: Breakpoint رونمایی شد، بازی شما و جوخه‌ی‌تان را که متشکل از 3 نفر است، در برابر گرگ‌ها(Wolves) قرار می‌دهد. The Wolves همان روح‌ها( Ghosts)ی سابق می‌باشند که توسط هنرپیشه‌ی هالییود "جان برنتال" که کارکتر او در بازی Cole D. Walker نام دارد، رهبری خواهند شد. به نظر می‌رسد که آنتاگونیست نسخه‌ی جدید، در گذشته دوست صمیمی شخصیت اصلی بازی بوده است.

یکی از ویژگی‌های نسخه قبلی سری، Ghost Recon Wildlands، همراهانی بودند که در صورت تجربه بازی به صورت آنلاین می‌توانستند توسط بازیکنان واقعی کنترل شوند و در صورت تجربه آفلاین نیز، هوش مصنوعی آنها را کنترل می‌کرد. اما اگر قصد دارید قسمت جدید این سری را به صورت تک‌نفره تجربه کنید، به تایید Ubisoft دیگر هیچ هم تیمی هوش مصنوعی‌ای شما را حمایت نخواهد کرد.

حتی اگر شما بخواهید بازی را به صورت تک نفره به اتمام برسانید بازهم به اتصال دائم به اینترنت نیاز خواهید داشت. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، اکانت رسمی توییتر Ghost Recon Breakpoint در جواب سوال یکی از طرفداران تایید کرد که بازی به صورت آفلاین غیر قابل انجام می‌باشد و برای تجربه آن باید به اینترنت متصل باشید. این بدان معنا است که با چیزی مشابه The Division و Rainbow Six Siege رو به رو خواهید بود.

Ghost Recon Breakpoint پس از لانچ محتویات و raidهای متعددی دریافت خواهد کرد که اولین آن‌ها در یک آتشفشان رخ می‌دهد. این عنوان در تاریخ 4 اکتبر(12 مهر) سال جاری برای سه پلتفرم PS4،Xbox One و PC منتشر خواهد شد. لازم است این نکته را بدانید که این بازی بر روی Steam منتشر نخواهد شد و به جای آن بر روی Uplay و استور Epic Games در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

نظر شما در این باره چیست؟