دسترسی 770 هزار کاربر متقلب Apex Legends به این بازی مسدود شده است

َApex Legends

در حالی که هفته گذشته استودیو Respawn Entertainment و شرکت EA به عنوان توسعه دهنده و ناشر بازی محبوب Apex Legends از انجام تغییراتی در راستای ریشه‌کن کردن تقلب در این بازی خبر داده بودند، روز گذشته مدیر ارتباطات Respawn تعداد کاربران متقلبی که دسترسی آنها به بازی مسدود شده بود را اعلام کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers مطابق اعلام این استودیو 770000 کاربر PC به دلیل تقلب در بازی دیگر نمی توانند به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنند. 300 هزار حساب کاربری مشکوک و 4 هزار حساب کاربری فروشنده تقلب از جمله مسدود‌شدگان هستند. این اولین بار است که این تعداد حساب کاربری در یک بازی مسدود می‌شود که البته از طرفی رویکرد بسیار خوب EA در مبارزه با متقلبان را نشان می‌دهد.

البته EA به طور دقیق روند انجام این کار فاش نکرده است اما اعلام کرده است که به هر طریقی با این موضوع مقابله کرده است. پیشرفت در شناسایی متقلبان، تقویت منابع و بهبود روند عملیاتی از مواردی هستند که EA در راستای حل مسئله تقلب در بازی Apex Legends از آنها بهره برده است. Apex Legends در حال حاضر بیش از 50 میلیون کاربر دارد که به نظر می‌رسد این تعداد همچنان رو به افزایش باشد. عملکرد خوب EA در مقابله با تقلب در بازی بسیار خوش‌آیند است چرا که بیشتر شدن تعداد بازیکنان Apex Legends احتمال افزایش تقلب در بازی را بیشتر می‌کند.

Apex Legends در حال حاضر به طور رایگان بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس است.