Ubisoft به معرفی عنوان جدیدی از سری Ghost Recon اشاره می‌کند

Ubisoft به معرفی عنوان جدیدی از سری Ghost Recon اشاره می‌کند

اخیرا وبسایت جدیدی مرتبط با یک شرکت خیالی در دنیای Ghost Recon در فضای مجازی مشاهده شده که به یک معرفی در روز 9 مِه (پنج‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸) اشاره دارد.

با نزدیک شدن به رویداد E3، ناشرهای بزرگ معمولا سعی می‌کنند با اشاره‌های مرموز به برنامه‌های خود در این رویداد، توجه طرفداران را جلب کنند. Ubisoft اینکار را سال گذشته با عناوینی مانند Assassin’s Creed Odyssey و The Division 2 انجام داد و به نظر می‌رسد که آنها دوباره در حال انجام چنین کاری هستند. امروز وبسایت جدیدی توسط Ubisoft برای یک شرکت‌ خیالی تحت عنوان Skell Technology ایجاد شد که در حال اشاره به یک معرفی جدید است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، با کلیک بر روی لینک "skell.ubisoft.com" به صفحه‌ای ارجاع داده می‌شوید که حاوی متن "Join us for SkellCon" است و ساعت 23:00 روز پنج شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ را نشان می‌دهد. اگر معرفی جدیدی در راه باشد بی‌شک در تاریخ اشاره شده اتفاق خواهد افتاد. عنوان Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 نیز اخیرا به شکلی مشابه معرفی شد.

با کلیک بر روی گزینه "About Us" در این وبسایت نیز ویدیو زیر نشان داده می‌شود که به فعالیت‌های جهانی شرکت Skell Technology اشاره دارد. این ویدیو را در ادامه مشاهده می‌کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

در حال حاضر نظر دقیقی در مورد این معرفی جدید نمی‌توان داد. همانطور که اشاره شد، Skell Technology شرکتی در عنوان Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands است و با توجه به این مسئله انتظار می‌رود که معرفی پیش‌ِرو Ubisoft نیز مربوط به همین بازی باشد.

اوایل هفته بود که این بازی محبوب Ubisoft بروزرسان جدیدی تحت عنوان Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands: Operation Oracle را دریافت کرد که شخصیت جدیدی را به بازی اضافه می‌کرد که بازیگر سریال The Punisher یعنی جان برانتال ایفاگر نقش آن است. این بروزرسان هم اکنون بر روی سه پلتفرم مقصد Ghost Recon Wildlands یعنی PS4 ،PC و Xbox One در دسترس قرار دارد.

حدس شما در مورد معرفی جدید Ubisoft چیست؟ آیا این شرکت در تدارک معرفی عنوان جدیدی از سری محبوب Ghost Recon است یا عرضه افزونه یا بروزرسان دیگری برای Ghost Recon Wildlands را در دستور کار قرار داده؟