آپدیت جدید Call of Duty: Black Ops 4 امروز سه‌شنبه با اضافه کردن نقشه‌ای جدید به بازی منتشر می‌شود

Call of Duty:Black Ops IIII

همانطور که می‌دانید استودیو Treyarch به عنوان سازنده بازی Call of Duty: Black Ops 4 با ارائه آپدیت‌های مختلف و اضافه کردن محتوا‌های جدید تا کنون پشتیابی بسیار خوبی از بازی خود انجام داده است و با توجه به انتشار به روز رسانی جدید برای این بازی به نظر می‌رسد که این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshocker روز گذشته توسعه‌دهندگان Call of Duty: Black Ops 4 اعلام کردند که امروز (21 اسفند) آپدیت جدیدی را برای بازی خود منتشر خواهند کرد. آنها همچنین جزئیاتی از برخی ویژگی‌های محتوای این آپدیت را نیز منتشر کردند.

یکی از محتوا‌های ارائه شده در این به روزرسانی رویداد جدید St. Patrick`s Day تحت عنوان Awe و Shamrock است که سلاح ها و تجهیزات جدید را به بازی اضافه خواهد کرد. در واقع این رویداد به عنوان بخشی از آخرین قسمت‌های سری بازی Call of Duty شناخته می‌شد و دیدن دوباره آن در Black Ops 4 می‌تواند برای طرفداران لذت بخش باشد. یکی دیگر از محتوا‌های این آپدیت نقشه‌ای جدید با اعمال تغییرات آب و هوایی تحت عنوان Contraband Hurricane است که احتمالا نسخه طوفانی نقشه ساحلی بازی باشد. حالت Stockpile نیز دیگر محتوای ارائه شده در این آپدیت است که تقریبا مشابه حالت Fracture در Black Ops 3 است. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این آپدیت جدید اضافه شدن حالت Hardcore به بخش Blackout بازی است که با ارائه یک نقشه جدید و احتمالا کوچک‌تر برای این بخش همراه خواهد شد.

Call of Duty: Black Ops 4 در حال حاضر بر روی PC، PS4 و Xbox One در دسترس است.