Netflix انیمه‌ای براساس سری Dragon’s Dogma خواهد ساخت

Netflix انیمه‌ای براساس سری Dragon’s Dogma خواهد ساخت

ساعاتی پیش Netflix اعلام کرد که ساخت انیمه‌ای جدید براساس سری اکشن و نقش‌آفرینی شرکت Capcom یعنی Dragon’s Dogma را در دستور کار برنامه‌های خود قرار داده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، این انمیه با همکاری Netflix و شرکت ژاپنی Sublimation ساخته خواهد شد. در توضیحات رسمی منتشرشده در این مورد آمده است:

"براساس دنیایی بزرگ، معروف و مبتنی بر اکشن و نقش‌آفرینی، سری Dragon’s Dogma‌ شرکت Capcom توسط Netflix در قالب یک انمیه سریالی زنده خواهد شد. این انمیه روایت‌گر داستان مردیست که بعد از دزدیده‌شدن قلبش توسط یک اژدها، به دنبال انتقام گرفتن از آن است. وی در قالب Arisen به زندگی بازگردانده شده و حالا باید با به چالش‌کشیدن شیاطینی که نشان‌دهنده 7 گناه کبیره‌ی انسان‌ها هستند، مسیر خود را پیدا کند. "

این خبر مطمئنا برای طرفداران انمیه و مخصوصا طرفداران سری Dragon’s Dogma خبر بسیار خوبی است. معرفی این انیمه می‌تواند به سود سری بازی Dragon's Dogma نیز باشد و شاید سبب معروف‌شدن بیشتر آن شود.

"آتسوشی کوشیکاوا" (Atsushi Koishikawa) مدیر شرکت Sublimation نیز در رابطه با همکاری با Netflix و ساخت انیمه گفت:

"تیم Sublimation برای مدت زمان زیادی رویای ساخت چنین عنوانی را در سر داشت. ما گاهی اوقات با استودیو‌های دیگر در ساخت بخش‌هایی از پروژه‌های‌شان به صورت CGI همکاری کرده بودیم پس اکنون به خاطر همکاری با Netflix و فرصتِ کارکردن برروی پروژه‌ای منحصر به خودمان بسیار خوشحال هستیم. نمی‌توانیم برای ارائه‌ی انیمیشن سل‌شید و منحصر‌به‌فرد خود که از تکسچرها و بافت‌هایی طراحی‌شده با دست تشکیل شده، صبر کنیم. "

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.