سازندگان Dying Light 2 در رابطه با فرقه‌ها صحبت می‌کنند؛ بازی در زمان عرضه وسایل نقلیه خواهد داشت

Dying Light 2

Dying Light 2 یکی از عناوینی است که در آینده منتشر می‌شود اما با این حال به‌طور ناعادلانه‌ای نادیده گرفته شده است. دنباله سری زامبی‌محور جهان‌باز استودیوی Techland عالی به‌نظر می‌رسد و عمق تازه‌ای با فرقه‌ها به خود دیده که شهر درون بازی را به روش‌های بزرگی تغییر خواهند داد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، تایمون سیمکتالا به عنوان طراح ارشد Dying Light 2، در مصاحبه‌ای با PCGamesN راجع به فرقه‌های معروف بازی که به دنبال راهی برای دستبرد در برنامه‌های شما هستند، صحبت کرد:

"در دنیای Dying Light 2 چندین فرقه اصلی به نام‌های Peacekeeper ،Scavenger و چندین مورد دیگر خواهیم داشت اما گروه‌های کوچک‌تری مثل Untainted وجود دارند که تاحدودی برروی جریان داستان به‌طور غیر منتظره‌ای تاثیر می‌گذارند.

برای مثال، Peacekeeperها و Scavengerها برای یک استخر شنای رها شده می‌جنگند زیرا مکان خوبی برای یک پایگاه است. Peacekeeperها قصد ساخت یک زمین تمرین در آنجا را دارند، در حالی که Scavengerها می‌خواهند در آنجا گیاهانی را بکارند تا از آن‌ها برای تولید سوخت و تقویت‌کننده استفاده کنند. گروه Untainted بر این باور است که راه نجات و حل مشکلات جهان، کاشت گیاهانی است که می‌توان از آن‌ها مواد مخدر و دارو خلق نمود. مواد مخدر در Dying Light 2 استفاده‌های مختلفی دارند ولی برخی از آن‌ها محرک‌ها و تقویت‌کننده‌هایی قوی هستند که رفتار شما در مبارزات را تغییر می‌دهند اما به غیر از شما، کل جمعیت شهر به این مواد دسترسی خواهند داشت."

فرقه‌های کوچک‌تر فقط در مناطقی خاص خود را نشان می‌دهند و به اندازه گروه‌های دیگر گسترش یافته نیستند اما طبق توضیحات بالا می‌توانند تاثیری ماندگار برروی بازی شما داشته باشند. در خبری دیگر، سیمکنالا تایید کرد وسایل نقلیه در Dying Light 2 مورد استفاده قرار می‌گیرند (وسایل نقلیه در نسخه قبلی تا زمان عرضه محتوای اضافه داستانی The Following چیز خاصی نبودند):

"شما می‌توانید در Dying Light 2 از وسایل نقلیه استفاده کنید اما ابتدا باید با کمک به Scavengerها برای تولید سوخت و بنزین، این وسایل نقلیه را به‌دست آورید. ترجیح می‌دهم زیاد صحبت نکنم اما برای راندن آن وسایل نقلیه فضا پیدا خواهید کرد. احتمالا با پشتیبانی ما از بازی، فضاهای بیشتری برای استفاده از آن‌ها وجود خواهد داشت."

Dying Light 2 در تاریخی نامشخص برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.