تاریخ عرضه آخرین قسمت از The Walking Dead: The Final Season به صورت رسمی تایید شد + معرفی نسخه فیزیکی بازی

تاریخ عرضه آخرین قسمت از The Walking Dead: The Final Season به صورت رسمی تایید شد + معرفی نسخه فیزیکی بازی

ساعاتی پیش Skybound Games با انتشار پستی در توییتر به صورت رسمی از تاریخ انتشار آخرین قسمت از The Walking Dead: The Final Season در کنار نسخه فیزیکی بازی رونمایی کرد.

به گزارش پردیس‌گیم آخرین قسمت از بازی The Walking Dead: The Final Season در تاریخ 26 مارس (6 فروردین) برروی کنسول‌های PS4 ،Xbox One و Switch و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. شاید این تاریخ برای‌تان آشنا باشد چرا که از چند هفته پیش نیز تاریخ انتشار این قسمت در داخل خود بازی به دلیلی نامعلوم درج شده بود. اگرچه از آن‌جایی که هیچ تاییدیه رسمی‌ـی از سوی سازندگان منتشر نشده بود، صحت و درستی این تاریخ مشخص نشده بود.

اما در کنار اعلام رسمی تاریخ انتشار قسمت آخر، Skybound Games تایید کرد که فصل آخر این بازی نیز در قالب یک نسخه فیزیکی که هر 4 قسمت را شامل می‌شود در تاریخ 26 مارس (6 فروردین) برای کنسول‌های PS4 ،Xbox One و Switch عرضه خواهد شد.

"در تاریخ 26 مارس نه تنها می‌توانید قسمت چهارم را تجربه کنید، بلکه می‌توانید کل فصل آخر بازی را به صورت فیزیکی خریداری کنید."

بدون شک همان‌‌طور که می‌دانید The Walking Dead تا رسیدن به اینجا راه پرفراز و نشیبی را طی کرده است؛ پس از اینکه چند ماه پیش استودیو و سازنده اصلیِ بازی یعنی Telltale Games به علت مشکلات متعدد عده‌ی بسیاری از کارکنان خود از جمله تیم توسعه‌ی The Walking Dead را آن هم در حالی که 2 قسمت از فصل آخر ساخته شده بود اخراج کرد، سرنوشت فصل چهارم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

اگرچه بعدها Skybound Games که توسط خالق کامیک‌های The Walking Dead یعنی "رابرت کیرکمن" اداره می‌شود، پا پیش گذاشته و وظیفه توسعه و عرضه قسمت‌های سوم و چهارم از فصل نهایی بازی را به عهده گرفت. شایان ذکر است که 2 قسمت نهایی این بازی در انحصار فروشگاه Epic Games هستند ولی افرادی که Season Pass این فصل را برروی استیم خریداری کرده‌اند نیز می‌توانند به تجربه بازی بپردازند.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.