بیش از 5 میلیون نسخه از Kingdom Hearts 3 ظرف یک هفته به فروشگاه‌ها ارسال شده است؛ سریع‌ترین فروش در کل سری

Kingdom Hearts 3

شرکت Square Enix اعلام کرد از هفته گذشته تاکنون بیش از 5 میلیون نسخه از بازی Kingdom Hearts 3 به فروشگاه‌ها ارسال شده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، این آمار شامل هردو نسخه‌های ارسال شده دیجیتالی و فیزیکی کنسول‌های PlayStation 4 و Xbox One می‌شود. در نظر داشته باشید این رقم فقط مربوط به نسخه‌های ارسالی به "فروشگاه‌ها" است و بدان معنا نیست که 5 میلیون نسخه از بازی توسط مردم خریداری شده است:

"Square Enix با افتخار اعلام می‌کند که بیش از 5 میلیون نسخه فیزیکی و دیجیتالی از زمان عرضه بازی Kingdom Hearts 3، جدیدترین نسخه از این سری نقش‌آفرینی دوست‌داشتنی، به فروشگاه‌های جهان ارسال شده است. چنین چیزی آن را به سریع‌ترین نسخه از نظر فروش در کل سری تبدیل می‌کند.

نسخه‌های ارسالی و فروش دیجیتالی Kingdom Hearts 3 با تقدیر منتقدان از این بازی همخوانی دارد. رسانه‌های جهان Kingdom Hearts 3 را به خاطر جلوه‌های نفس‌گیر و جذابیت گسترده‌اش برای تازه‌واردان و طرفداران قدیمی تحسین می‌کنند. بلیچر ریپورت می‌گوید ماجراجویی این عنوان حتی برای سطحی‌ترین بازیکنان هم دست‌یافتنی است و هیجان عجیب‌وغریبی دارد."

روز گذشته هم ما گزارش دادیم که Kingdom Hearts 3 رتبه نخست پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته بریتانیا را به خود اختصاص داده گرچه آمار مربوط به آن خبر شامل فروش دیجیتالی نمی‌شد.

Kingdom Hearts 3 اکنون برای کنسول‌های PS4 و Xbox One در دسترس است.