جزئیاتی از تفاوت بین سیستم تجهیزات در Injustice 2 و Mortal Kombat 11 منتشر شد + اطلاعاتی از داستان بازی

Mortal Kombat 11

رویداد اخیر Mortal Kombat 11 که با رونمایی کامل از آن همراه بود، قطعا شامل جزئیات و نمایش‌های جالبی می‌شد و فهمیدیم که سیستم تجهیزات Injustice 2 در این عنوان هم وجود دارد. این سیستم با واکنش‌های خوبی از طرف بازیکنان Injustice روبه‌رو شد اما مشکلاتی را به‌همراه داشت. تجهیزات در آن بازی توانایی‌ها و قدرت‌های ویژه‌ای به شخصیت مورد نظر اضافه می‌کرد و گاهی اوقات برای داشتن قوی‌ترین ابزار، ممکن بود ظاهر قهرمان شما بسیار زشت شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Wccftech، ترور تراوب (Trevor Traub) به عنوان تهیه کننده فنی Mortal Kombat 11، در مصاحبه‌ای اخیر توضیح داد که چگونه این سیستم شامل تغییراتی شده است. تجهیزات حالا دیگر کاملا تزئینی خواهند بود گرچه می‌توانید از "مکمل‌ها یا تقویت‌ کننده‌های" جداگانه‌ای برای داشتن قدرت‌های ویژه استفاده کنید:

"یکی از تغییرات اساسی بین Injustice 2 و Mortal Kombat 11 این است که حالا خود تجهیزات هیچ قدرت و آمار خاصی ندارند و فقط تزئینی هستند، اما موارد دیگری افزوده شده‌اند که می‌توانید با آن‌ها حرکات، گیم‌پلی یا میزان سلامتی قهرمان خود را تغییر دهید. ما آن‌ها را مکمل می‌نامیم که کاملا متفاوت هستند. در واقع خود تجهیزات فقط برای تزئین و تغییر ظاهر قهرمان به کار گرفته می‌شوند و مکمل‌ها ابزار متفاوتی به‌حساب می‌آیند که در طول بازی دریافت می‌کنید. شما می‌توانید شخصی‌سازی عمیقی برای شخصیت خود انجام دهید. مثلا Skarlet مکمل‌های متفاوت زیادی دارد. شما می‌توانید کاری کنید تا او سلامتی بیشتری از طریق خون به‌دست آورد و مواردی از این قبیل. شما می‌توانید نسخه‌های متفاوتی از شخصیت‌های خود را بسازید و این شخصی‌سازی‌ها به‌صورت آنلاین قابل مشاهده خواهند بود اما این مورد به‌طور کامل شبیه Injustice 2 نیست؛ در واقع تغییرات وضعیت و قدرت شما در حالت آنلاین به‌طور کامل اجرا نمی‌شوند اما تغییرات تزئینی در بخش آنلاین توسط بازیکنان دیگر مشاهده خواهد شد."

به‌نظر با تغییر هوشمندانه‌ای طرف هستیم، گرچه این رویکرد جدید ممکن است باعث پر رنگ‌تر شدن نقش پرداخت‌های درون برنامه‌ای در Mortal Kombat 11 شود. خوشبختانه اد بون، کارگردان این عنوان، در مصاحبه‌ای با AngryJoe تایید کرد پرداخت‌های درون برنامه‌ای در این بازی شامل لوت باکس‌ها نخواهد شد و باعث عصبانیت بازیکنان نمی‌شود. امیدواریم این حرف او درست باشد. از این‌ها گذشته، ترور تراوب جزئیات بیشتری هم از داستان به اشتراک گذاشت:

"طرح داستانی که ما برای این حالت و بازی برنامه‌ریزی کرده‌ایم فوق‌العاده است. این روایتی بوده که اد طی 26 سال گذشته در حال ساخت آن بوده و بسیار هیجان‌زده هستیم تا به شما نشان دهیم که کار به کجا می‌رسد. در پایان Mortal Kombat X، شخصیت Raiden سر Shinnok را می‌برد. در نقشه‌های Kronica، شخصیت Shinnok نباید شکست می‌خورد و همین باعث ناراحتی او از این اوضاع شده و قصد اعمال تغییراتی را دارد. Geras اجرا کننده نقشه‌های وی است و اکثر کارهایش را این شخصیت انجام می‌دهد. Geras از قدرت شن‌های زمان و قدرت زمان برای شکست دشمنان خود استفاده می‌کند."

Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آوریل (سه‌شنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برای PS4 ،Switch ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.