جدیدترین نسخه از قفل Denuvo در Resident Evil 2 Remake در عرض یک هفته کرک شد

Resident Evil 2 Remake

بازی Resident Evil 2 Remake در 25 ژانویه (5 بهمن) منتشر شده بود و تحث حفاظت جدیدترین نسخه قفل امنیتی Denuvo قرار داشت و این‌طور که به‌نظر می‌رسد، تقریبا فقط یک هفته به شکستن این قفل و کرک شدن آن نیاز بود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGAMING، بازی Resident Evil 2 Remake از جدیدترین نسخه قفل امنیتی Denuvo که نام غیر رسمی آن Denuvo 5.5 است استفاده می‌کند. تا جایی که می‌دانیم، عناوین دیگری مثل Ace Combat 7 و Metro Exodus به احتمال بسیار زیاد تحت حفاظت همین قفل قرار دارند.

بر خلاف سایر بازی‌ها، Resident Evil 2 Remake با وجود داشتن این قفل امنیتی سنگین، هیچ مشکلی در زمینه عملکرد و بهینه‌سازی ندارد بنابراین شاید بهتر باشد که در صورت داشتن توانایی لازم، نسخه اصلی آن را به عنوان تشکر از زحمات Capcom بابت ارائه یک تجربه بی‌نقص و بهینه خریداری کنید.

باید ببینیم آیا گروهی که Resident Evil 2 Remake را کرک کرد، موفق می‌شود قفل Ace Combat 7 را قبل از عرضه Metro Exodus بشکند یا خیر. همچنین جالب می‌شود ببینیم آیا می‌توانند کرک Metro Exodus را در همان روز اول تهیه کنند یا نه (به‌خصوص با توجه به قرارداد انحصاری یک ساله فروشگاه Epic که بسیاری از دارندگان پلتفرم PC را عصبانی کرد).

با توجه به کرک شدن Resident Evil 2 Remake، احتمال دارد Capcom قفل امنیتی Denuvo را از بازی خود حذف کند. آن‌ها پیش از این کار را با Resident Evil 7 انجام داده بودند پس این بار هم دور از ذهن نیست.