GTA Online همچنان بروزرسانی خواهد شد

GTA Online همچنان بروزرسانی خواهد شد

از زمان عرضه‌ی بازی Grand Theft Auto V در سال 2013 و بخش آنلاین این بازی یعنی GTA Online، این بازی همواره در میان یکی از بازی‌های محبوب و پر طرفدار در میان کاربران بوده است و فروش بسیار خوبی را نیز به دست آورده است. حال با عرضه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 از سوی Rockstar Games و همچنین بخش آنلاین این بازی یعنی Red Dead Online، در مورد آینده‌ی GTA Online ابهاماتی از سوی کاربران به وجود آمده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت comicbook، حال طبق گزارش مالی که اخیرا از سوی شرکت Take-Two مالک Rockstar Games منتشر شده، علی رغم این که بیشتر تمرکز این شرکت بر روی بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 می‌باشد، اما همچنان به پشتیبانی و بروزرسانی از GTA Online ادامه خواهند داد. البته متاسفانه جزئیاتی از این که تا کی قرار است این امر ادامه داشته باشد و یا چه چیز‌هایی قرار است به بازی در بروزرسانی‌های آتی اضافه شود، در گزارش منتشر شده نیامده است. با این حال احتمالا قرار است رویه‌ای که در چند سال قبل اجرا می‌شد، ادامه داشته باشد. همچنین Take-Two اعلام کرد که همچنان پرداخت‌های درون برنامه‌ای در بازی به عنوان یکی از منابع اصلی درآمد این شرکت خواهد بود.

با وجود این که در حال حاضر بسیاری مشغول به بازی Red Dead Redemption 2 و بخش آنلاین آن هستند و Rockstar Games نیز بیشتر تمرکزش را بر روی این بازی گذاشته است اما بعید به نظر می‌رسد که Rockstar Games بی خیال GTA Online و درآمد حاصل از آن بشود. اما با وجود این که مدت زیادی از عرضه‌ی بازی می‌گذرد اما همچنان پرطرفدار است و به راه خود ادامه می‌دهد. تا کنون نیز فروش کلی بازی Grand Theft Auto V از سوی Take-Two اعلام نشده است و به نظر می‌رسد که فروش کلی این بازی از زمان عرضه آن به بازار تا کنون از عدد 100 میلیون عبور کرده است. بازی Grand Theft Auto V در سال 2013 برای پلتفرم‌های PS3 و Xbox 360 منتشر شد و در سال 2014 برای PS4 و Xbox One منتشر شد و در نهایت نیز در سال 2015 برای PC عرضه شد.