فراخوان بزرگ عضویت در کادر اجرایی سایت پردیس‌گیم


درود بر همراهان عزیز ما در وبسایت پردیس‌گیم

با توجه به هدف سایت مبنی بر گسترش فعالیت کاری و ارتقا سطح محتوا مقالات و نقدها طی سال 2019، به دنبال جذب نفراتی در بخش تحریریه و خبری سایت هستیم. از اینرو علاقه‌مندان به عضویت در بخش تحریریه و خبری پردیس‌گیم، لطفا طبق محورهای زیر برای شرکت در فراخوان درخواست دهند:

بخش اول: جذب نویسنده برای بخش تحریریه

افرادی که در این بخش مایل به عضویت هستند، باید آشنایی کافی نسبت به اصول و استانداردهای اولیه نگارش متون فارسی را داشته باشند. همچنین این افراد باید صاحب یک دیدگاه و سلیقه مشخص در مورد بازی‌ها باشند. به طور کلی متقاضیانی که توانایی نگارش مطالب در یکی از حوزه‌های زیر را دارند، می‌توانند در فراخوان شرکت کنند:

1- نقد و بررسی بازی‌های روز اعم از مستقل و AAA

2- نوشتن مقالات متنوع در مورد بازی‌ها

3- نوشتن مقاله در مورد حوزه سخت افزاری و تکنولوژی

بخش دوم: جذب مترجم برای بخش خبری

پردیس‌گیم برای بخش خبری خود نیز مترجم استخدام میکند و شما در صورت داشتن شرایط زیر، می‌توانید عضو بخش خبری پردیس‌گیم شوید:

1- افرادی که به استخدام سایت پردیس‌گیم در می آیند موظف هستند در طول هفته حداقل 7 خبر و در طول ماه حداقل 30 خبر را ترجمه کنند. همچنین به مدت یک هفته افراد بصورت آزمایشی مورد استفاده قرار می گیرند و استخدام رسمی پس از یک هفته خواهد بود.

2- افراد متقاضی باید مهارت لازم را در زمینه ترجمه زبان انگلیسی داشته باشند و از سوی دیگر داشتن ادبیات مناسب در نگارش خبر به اندازه مهارت در زبان انگلیسی برای انتخاب افراد تاثیر گذار است.

چگونه می توانم درخواست عضویت دهم ؟

برای شرکت در فراخوان لطفا از طریق پیام خصوصی به بخش روابط عمومی پردیس‌گیم پیام داده و یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس [email protected] با ما در ارتباط باشید.

نکته مهم: اگر مایل هستید به عنوان نویسنده مشغول به کار شوید، عنوان پیام شما "تحریریه" باشد اما اگر مایل هستید به عنوان مترجم در بخش ترجمه اخبار عضو شوید، عنوان پیام شما "بخش خبری" باشد. همچنین در پیام خود نیز موارد زیر را باید ارائه دهید:

الف نام و نام خانوادگی به همراه سن

ب در صورتی که سابقه کار به عنوان مترجم یا نویسنده در سایر سایت ها را دارید، جزئیات این فعالیت را ذکر کنید.

ج- میزان سابقه و تجربه شما در زمینه بازی کردن و گیم به چه صورت است.

لازم بذکر است که تمامی خبرنگاران و نویسندگان پردیس گیم در ازای فعالیت خود از حقوق ریالی بهره مند خواهند شد و جزئیات حقوق در پاسخ به پیام درخواست عضویت ذکر می‌شود.

همچنین اولویت استخدام با اشخاصی است که جزو کاربران فعال سایت هستند.

آیا عضویت در پردیس‌گیم دارای مزایای مالی است؟

تمامی نویسندگان سایت پردیس‌گیم، برای مقالات خود حقوق ریالی نیز دریافت خواهند کرد که جزئیات آن در پاسخ به پیام شما ذکر می‌شود. همچنین در زمینه نقد بازی‌ها تا حد امکان نسخه نقد بازی بصورت رایگان در اختیار منتقد قرار می‌گیرد و از سوی دیگر در پردیس‌گیم شما می‌توانید به آرشیو مختلفی از بازی‌های متنوع بصورت رایگان دسترسی پیدا کنید تا دایره تجربه خود از بازی‌ها را ارتقا دهید.

زمان پایان فراخوان و مهلت ارسال درخواست: ۱۱ دی

زمان اعلام نتایج فراخوان: ۱۳ دی

با تشکر – مدیریت سایت پردیس گیم