30 درصد از توسعه Tekken X Street Fighter انجام شده است

Street Fighter X Tekken را به یاد دارید؟ یک عنوان فایتینگ crossover بین دو سری محبوب مبارزه‌ای ژاپنی که در کنار بازی Tekken X Street Fighter رونمایی شد. قرار بر این بود Street Fighter X Tekken توسط شرکت Capcom توسعه و انتشار یابد که البته گیمپلی هر دو سری را در قالب استایل Street Fighter ارائه می‌داد، Tekken X Street Fighter نیز قرار بود گیمپلی دو سری را در چهارچوب Tekken برای مخاطبین ارائه دهد.

Street Fighter X Tekken طبق برنامه‌ریزی اعلام شده در دسترس قرار گرفت که البته بخاطر پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای به یک عنوان بحث برانگیز و نچندان محبوب تبدیل شد. Tekken X Street Fighter هرگز منتشر نشد، در دوره زمانی بعدی "کاسوهیرو هارادا"، شخصی که قرار بود بر روی این عنوان کار کند، توسعه Tekken 7 و Pokken Tournament را ادامه داد اما دیگر هیچ اشاره‌ای به Tekken X Street Fighter نکرد و کوچک‌ترین جزئیاتی در درسترس هواداران قرار نداد.

هارادا چندی پیش در بیانیه‌ای جدید اعلام کرد، 30 درصد از مراحل توسعه بازی انجام شده است. احتمالاََ این بیانیه خبر از ادامه کار بر روی بازی را می‌دهد و یا این که قبلاََ 30 درصد آن انجام شده و حالا دوباره تیم سازنده قصد دارد توسعه را از سر بگیرد.

امیدواریم عنوان Tekken X Street Fighter مراحل ساخت را به خوبی طی کند و شاهد یک عنوان مبارزه‌ای بی‌نظیر باشیم، البته این موفقیت به دنبال پرهیز از اشتباهات Capcom و عدم وجود پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای(یا متعادل سازی آن‌ها) به وجود می‌آید.