کوین اسپیسی دوباره در نقش «فرانک آندروود» ظاهر شد [تماشا کنید]

کوین اسپسی برای پنج فصل در سریال تلویزیونی «خانه پوشالی» بازی کرد و برنده جوایز متعدد شد اما این نقش را بعد از طرح ادعاهای جنسی از دست داد.

این هنرپیشه موفق روز دوشنبه در ویدئویی سه دقیقه‌ای ظاهر شد و هرگونه تخلفی را رد کرد. او در این ویدئو با لحن شخصیت اصلی سریال «خانه پوشالی» به نام «فرانک آندروود» که مدت‌ها نقش او را بازی می‌کرد صحبت کرد.

او در این ویدئو می‌گوید: «من می‌دانم شما چه می‌خواهید.» و ادامه می‌دهد:

«بله درسته، آنها سعی کردند ما را از هم جدا کنند. اما آنچه ما داریم بسیار قوی و قدرتمند است. بعلاوه، ما همه مسایل را با هم در میان گذاشته‌ایم؛ من و شما. من رازهای پنهان، عمیق و سیاه خود را برای شما تعریف کرده‌ام. من به شما نشان دادم که مردم واقعا بدنبال چه هستند. من شما را با صداقت خود شوکه کردم. اما اغلب شما را درگیر چالش‌های مختلفی کردم و باعث شدم فکر کنید. شما هم به من اعتماد کردید، در حالی که می‌دانستید نباید این کار را بکنید.

پس، هنوز کار ما تمام نشده، مهم نیست بقیه چه می‌گویند. فارغ از همه اینها، من می‌دانم شما چه می‌خواهید. شما می‌خواهید من بازگردم.»

آقای اسپیسی در ویدئو همچنین به این اشاره می‌کند که «محاکمه بدون تجدیدنظر» چه حسی برایش بدنبال داشته و برخی مردم «همه ادعاها را باور کرده‌اند و منتظرند تا من به همه این شکایات اعتراف کنم.»

بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید قبل از تماشای فصل پنجم سریال «خانه پوشالی» بدانید

آقای پرزیدنت همچنین ادامه می‌دهد: «آنها دارند خودشان را می‌کشند تا من بگویم هر اتهامی که وارد کرده‌اند صحت دارد و من باید به سزای اعمالم برسم. اما شما و من می‌دانیم که این موضوع به همین سادگی که مطرح شده نیست -نه در دنیای سیاست نه در زندگی معمولی.» او در این ویدئو می‌گوید که همه این صحبت‌ها فرض نادرست است.

همچنین ادامه می‌دهد: «من به شما این قول را می‌دهم. اگر بهای کارهایی که همه ما می‌دانیم را پرداخت نکردم، بهای اعمالی که از من سرنزده را هم پرداخت نخواهم کرد.»

در آخر نیز جمله بسیار جالبی را مطرح می‌کند، کوین اسپیسی در نقش فرانک آندروود می‌گوید:

«یک دقیقه صبر کنید! دارم به این فکر می‌کنم که شما هرگز مرگ من را ندیده‌ید، دیده‌ید؟ نتیجه می‌تواند خیلی فریبنده باشد.»

با همه این تفاسیر، کوین اسپسی به اتهام تعرض جنسی به یک نوجوان در میکده‌ای در ماساچوست محاکمه می شود. او در ارتباط با این اتهام، قرار است هفتم ژانویه در دادگاه حاضر شود.

کسی که ادعا می شود قربانی او بوده پسر «هدر آنرو»، مجری سابق خبری تلویزیون است، که سال پیش علنا درباره آن موضوع صحبت کرد. او آقای اسپیسی را متهم کرد برای پسرش که در آن زمان کمتر از ۱۸ سال داشت مشروبات الکلی خریده و اندام جنسی او را لمس کرده است. سن قانونی نوشیدن الکل در ماساچوست ۲۱ سالگی است.

کوین اسپیسی دوباره در نقش «فرانک آندروود»

آنتونی رپ، که در آن زمان ۱۴ ساله بوده، می‌گوید کوین اسپیسی او را به یک مهمانی دعوت کرده و زمانی که به گفته او آن اتفاق افتاده احتمالا مست بوده است.

آقای اسپیسی که در آن زمان ۲۶ ساله بوده پارسال در دفاع از خود گفت: «من واقعا این برخورد را به یاد نمی‌آورم… اما اگر در آن زمان این طور که توصیف شده رفتار کرده‌ام، صادقانه از او عذرخواهی می‌کنم.»

کوین اسپیسی دوباره در نقش «فرانک آندروود»

در پی این جنجال آقای اسپیسی از شماری از نقش‌های تلویزیونی و سینمایی از جمله «خانه پوشالی» کنار گذاشته شد.

هزینه ۱۰ میلیون دلاری خرابکاری های کوین اسپیسی برای فیلم جدید ریدلی اسکات

اتهام آزار جنسی «خانه پوشالی» را فرو ریخت؛ کوین اسپیسی در مسیر هاروی واینستاین

نوشته کوین اسپیسی دوباره در نقش «فرانک آندروود» ظاهر شد [تماشا کنید] اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.