ادامه‌ی فصل آخر The Walking Dead برای PC به صورت انحصاری فقط برای فروشگاه Epic Games منتشر خواهد شد

The Walking Dead: The Final Season

از این به بعد The Walking Dead: The Final Season ساخته‌ی Telltale فقط در Epic Games Store در دسترس خواهد بود، اگرچه دارندگان نسخه‌ی legacy season چیزی از دست نمی‌دهند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، استودیوی Skybound games اعلام کرد که طی یک همکاری با Epic Games قسمت‌های آینده‌ی The Walking Dead: The Final Season به صورت انحصاری روی فروشگاه Epic Games منتشر می‌شود.

اگرچه، افرادی که تمام The Walking Dead: The Final Season را پیش‌تر خریداری کرده‌اند قسمت‌های باقی‌مانده را روی فروشگاه خودشان (احتمالاً استیم) دریافت خواهند کرد. با اینحال، شروع کردن آخرین فصل از این بازی روی PC فقط از طریق Epic Games Store ممکن می‌شود. قسمت سوم، "اسباب‌بازی‌های شکسته" برای تمامی پلتفرم‌های اصلی در 25 دی ماه منتشر می‌شود و بعد از انحلال Telltale توسط Skybound Games توسعه پیدا می‌کند. صداگذار شخصیت کلمنتاین، خانم ملیسا هاتچیسون (Melissa Hutchison)، طی یک ویدئو پاسخ هوادران درمورد خریدهایی که در استیم صورت گرفته داده.

Skybound تلاش کرده با بازگرداندن سازندگان اصلی Telltale Games به فصل آخر این سری پایان دهد. فروش The Walking Dead: The Final Season به دلیل بسته شدن درهای استودیو در ماه سپتامبر متوقف شد ولی با معرفی Skybound و گروهی داخلی به نام StillNotBitten دوباره به کار خود ادامه داد. پس از حدس و گمان‌های مختلف درمورد اینکه ممکن است قسمت سوم در 2018 منتشر شود طی نمایش Kinda Funny Games تاریخ عرضه سومین قسمت مشخص شد. همچنان که در انتظار عرضه‌ی قسمت Broken Toys هستیم میتوانید نقد و بررسی قسمت اول و دوم را در پردیس گیم مشاهده نمایید. فروشگاه Epic Games در مراسم The Game Awards معرفی شد و یک سری محصولات انحصاری از جمله دسترسی زود هنگام به Hades ساخته‌ی Supergiant Games، عنوان Ashen از A44 و Super Meat Boy توسط Team Meat مشخص شد.

رئیس بخش تعاملی Telltale آقای دن موری (Dan Murray) و مدیر عامل Skybound Games یان هوی (Ian Howe) طی بیانیه‌ای مشترک گفته‌اند؛ "گروهی که در Epic فعالیت می‌کنند فصل بزرگی از تاریخ صنعت گیمینگ را در اختیار دارند. ما هیجان‌زده هستیم تا روی آخرین دگرگونی آن‌ها برای عرضه عنوانشان در فروشگاه Epic Games کار کنیم. Epic Games فوراً دست به کار شد تا به همکاری با ما بپردازد که بتوانیم تیم اصلی را دوباره گرد هم آوریم و اطمینان حاصل کنیم که آخرین فصل از THE WALKING DEAD به شکلی کامل به دست طرفداران خواهد رسید."