رویداد Assassin’s Creed عنوان For Honor دستگاه Animus را به بازی می‌آورد + اسکرین‌شات و تریلر

For Honor

به گزارش پردیس گیم و به نقل از vg247، در اولین رویداد crossover بازی For Honor با Assassin’s Creed ملاقات می‌کند، به علاوه‌ی حالت‌های تازه‌ای که شامل روایت داستانی توسط وارن ویدیک (Warren Vidic) از صنایع Abstergo می‌شود.

" For the Creed" نام رویدادی مربوط به Assassin’s Creed در For Honor است که به بازیکنان اجازه دسترسی به "حالت‌های متنوع خاصی در 4v4 Dominion mode" می‌دهد. این ویژگی شامل فرمانده Ezio Auditore da Firenze و Cesare Borgia می‌شود، همینطور تغییراتی Assassin’s Creed محور در نقشه‌ها، سربازان و یک سری از انیمیشن‌های داخل بازی ایجاد خواهد شد.

شکست دادن فرمانده‌ها در حالت Assassini e Templari Dominion برای بازیکنان 300 امتیاز به همراه دارد. اولین گروهی که به 1000 امتیاز دست یابد و در دوره‌ی Break دشمنان خود را شکست دهد برنده می‌شود.

بنیاد و اساس این کراس اور بر پایه‌ی "تجربه‌ی گیمینگ" تازه‌ی Abstergo ساخته شده که از Animus استفاده می‌کند تا "بازیکنان را به دوره‌ای بفرستد که شوالیه‌ها، وایکینگ‌ها، سامورائی‌ها و جنگجویان چینی Wu Lin با هم به نبرد می‌پرداختند."

محتویان این رویداد شامل موارد زیر می‌شود؛

حالت ویژه‌ای برای 4v4 Dominion mode

تصاویر و اشکال مربوط به Assassin’s Creed و گلیچ‌های Animus در مکان‌های مختلف نقشه

سربازان ظاهری مشابه با جناح‌های سری بازی Assassin’s Creed پیدا می‌کنند

به روز رسانی موارد داخل بازی مثل انیمیشن air assassination و Leap of Faith

منوهای بازی از طریق Animus به نمایش در خواهند آمد

آیتم‌های شخصی سازی با تم Assassin’s Creed

گویندگی تویط وارن ویدیک از Abstergo در برخی حالت‌های بازی

لوگوهای قابل جمع‌آوری Assassin’s Creed در بازی

For the Creed For the Creed For the Creed

For the Creed For the Creed

آیتم‌های قابل شخصی‌سازی شامل لباس‌های نقاب دار برا اساس Assassin’s Creed Odyssey، ایموجی جدید Haystack، قتل به وسیله‌ی Hidden Blade، اثرات Animus، لباس‌های نبرد Animus، لباس‌های Assassin و Templar محور و اسلحه‌های مختلف از سری بازی‌های Assassin’s Creed می‌شود.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

رویداد For the Creed از 29 آذر ماه تا پنجشنبه 20 دی ادامه خواهد داشت.

از امروز تا 24 دی بازیکنان میتوانند باندل‌های For the Creed را به قیمت 35 هزار استیل به اضای هر قهرمان به دست آورند، اگرچه این قیمت ممکن است با توجه به محتویات که از پیش بازگشایی کرده‌اید متفاوت باشد.