قسمت دوم Life is Strange 2 در 4 بهمن ماه برای PS4، PC و Xbox One منتشر خواهد شد + اسکرین شات و تریلر

Life is Strange 2

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، تقریباً پس از دو ماه از عرضه‌ی قسمت اول Life is Strange 2 استودیوی Dontnod و Square Enix بالاخره مشخص کردند چه زمانی میتوانیم انتظار دومین قسمت را داشته باشیم. طبق گفته‌ی این دو، Life is Strange 2 Episode 2: Rules بالاخره در چهارم بهمن منتشر می‌شود.

این یعنی نزدیک به چهار ماه فاصله مابین دو قسمت اول Life is Strange 2 خواهیم داشت. سابقاً در ماه نوامبر، Dontnod توضیح داد که برای رسیدن "به سطح کیفیت مناسبی" که استودیو برای عناوینش در نظر دارد، این توسعه دهنده تصمیم گرفته تا وقتش را صرف پولیش کردن و رضایت بخش بودن قسمت دوم در هنگام عرضه کند. Dontnod عنوان کرده بود که در ماه دسامبر منتظر اخبار بیشتری درمورد این بازی باشیم و با انتشار این خبر سر حرف خود ماند.

Dontnod و Square Enix فقط تاریخ عرضه‌ی قسمت Life is Strange 2 Episode 2: Rules را مشخص نکردند. همچنین از تعدای اسکرین‌شات این قسمت، یک تریلر live action و جزئیات داستانی مربوطه پرده برداری نمودند. این تریلر در اصل صداگذار شخصیت شان دیاز آقای گونزالو مارتین را نمایش می‌دهد که قصد دارد بعد از فهمیدن حقیقت درمورد پدرشان برادر خود را آرام کند.

درباره اتفاقاتی که در این قسمت رخ خواهد داد؛ شان و دنیل سعی می‌کنند بعد از بیمار شدن دنیل به خاطر گذراندن زمستانی سخت به خانه‌ی پدربرگشان بروند. پس از رسیدن به آنجا با کریس اریکسن ملاقات می‌کنند، پسری که احتمالاً از The Awesome Adventures of Captain Spirit به خاطر دارید و ممکن است قدرت‌های مشابه‌ای با دنیل داشته باشد. اسکرین‌شات‌ها نگاهی از دو برادر، خانه‌ی پدر بزرگشان، زمستان سخت و کریس که لباس مخصوص کاپیتان اسپیریت را به تن دارد نمایش می‌دهد.

آقای جان بروک، یکی از رئسای استودیو در Square Enix External به نظر کاملاً به Life is Strange 2 Episode 2: Rules اعتماد داشته و باور دارد این قسمت شامل جذاب‌ترین بخش‌های این فصل می‌باشد که در خاطر بازیکنان نقش خواهد بست؛

"Life is Strange 2 شروع قدرتمندی داشت ولی بهترین بخش‌ها همچنان در راه هستند. قسمت دوم قرار است دقایق فوق‌العاده‌ای در این فصل را به نمایش بگذارد. فصول قبلی هر دو نقاطی داشتند که از "آن دقایق جذاب" به حساب می‌آمد و طرفداران در سرتاسر جهان را به وجد آورد و حس می‌کنیم این قسمت نیز قرار است یکی از همان دقایق در Life is Strange 2 باشد."

میتوانید تریلر live action و اسکرین‌شات‌ها را در ادامه مشاهده کنید. Life is Strange 2 Episode 2: Rules در 4 بهمن برای PS4، PC و Xbox One منتشر می‌شود و نسخه‌ی Mac و Linux نیز سال آینده در برنامه کاری خواهد بود. باید صبر کنیم و ببینیم که همین فاصله‌ی چهار ماهه قسمت 2 و 3 قرار خواهد گرفت یا خیر. اگر می‌خواهید قبل از شروع قسمت دوم بیشتر درمورد داستان کریس بدانید، The Awesome Adventures of Captain Spirit به صورت رایگان برای پلتفرم‌های اصلی در دسترس است.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه