تماشا کنید: تریلر جدید و تماشایی نسخه‌ی Legion of the Dawn عنوان Anthem

Anthem

تنها چند ماه دیگر تا اسفند و از راه رسیدن عنوان جدید BioWare یعنی Anthem باقی نمانده است؛ و با انتشار هر جزئیات بیشتری در مورد دنیا، داستان و آزادی عمل بازیکنان، صبر طرفداران نیز لب‌ریزتر می‌گردد. برای افرادی که نسخه‌ی Legion of the Dawn را پیش خرید کرده‌اند (یا در نظر دارند این کار را انجام دهند)، تریلری جدید عرضه شده تا مشخص کند دقیقاً چه چیزی به دست خریداران خواهد رسید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، توضیحات مربوط به ویدئو از این قرار است؛ "در تاریک‌ترین فصل تاریخ بشریت، یک قهرمان – ژنرال "هلنا تارسیس" – برمی‌خیزد تا روشنایی را به مردم بازگرداند. سربازانی که به او ملحق شده‌اند در تاریخ به نام ارتش طلوع شناخته می‌شوند. از دانه‌های از خود گذشتگی آن‌ها تمام تمدن انسانی شکوفته شده است."

برای کسانی که بابت جدیدترین IP استودیوی BioWare هیجان زده هستند دلایل زیادی وجود دارد تا این نسخه از بازی را تهیه کنند؛ از پک زره و لباس‌های اختصاصی و اسلحه‌ی جدید زیبای Light of the Legion گرفته تا دسترسی VIP به دمو و دیگر چیزها.

استودیوی سازنده طی چند ماه گذشته حضور فعالی در استریم‌های زنده، پُست‌های وبلاگ‌ها و جلسات پرسش و پاسخ در مطبوعات داشته و جزئیات مختلفی درمورد این عنوان آنلاین ماجراجویی منتشر کرده است. BioWare با ارائه‌ی داستان‌های معرکه در حالت آنلاین غریبه نیست و کارهایشان با Star Wars دقیقاً این موضوع را اثبات می‌کند.

از امروز تا زمان شروع اولین موج آزمایشی کارهای زیادی باقی مانده و باید به افرادی که هنوز نسبت به پیش خرید کردن بازی شکاک هستند موارد زیادی اثبات شود. کارگردان سازنده، آقای جان وارنر به تازگی درباره علت تست‌ها و معنی آن برای بازیکنان گفته است:

"ما بازی‌های آزمایشی را انجام می‌دهیم تا اطمینان پیدا کنیم در زمان عرضه سیستم‌های کلیدی و تکنولوژی‌ای که بازی را اجرا می‌کند بدون مشکل هستند. مخصوصاً برای این یکی، تمرکز خود را روی متعادل نمودن بار ترافیکی و مقیاس پذیری سرورها و matchmaking گذاشته‌ایم. وقت مناسبی روی بازی‌های آزمایشی صرف خواهیم کرد تا بهترین فرصت ممکن برای تجربه‌ی بازی با دیگران را برای‌تان فراهم کنیم. همچنین چندین بار بازی و سرورها را بدون اطلاع قبلی قطع کرده و آن‌ها را دوباره راه‌اندازی می‌کنیم. این بازی‌های تستی تماماً به خاطر آزمایش تجربه‌ی گروهی و سرورهای اختصاصی هستند. محتویات تستی را روی بیرون از قلعه‌ی تارسیس متمرکز کرده‌ایم تا بتوانید از تجربه آن لذت ببرید. به عمد بخش کوچکی از بازی را ساخته‌ایم تا بتوانیم درحالی که آن را بازی می‌کنید و لذت می‌برید بخش‌های مختلف را بررسی کنیم. بنابراین، محتویات این بازی‌های آزمایشی تنها یک ماه است که تولید شده‌اند و انعکاس کاملی از ظاهر بازی و نحوه‌ی اجرای آن در زمان عرضه نخواهد داشت."

در ادامه می‌توانید تریلر منتشرشده جهت معرفی این نسخه را تماشا کنید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

عنوان Anthem در سوم اسفند 97 برای Xbox One ،PlayStation 4 و PC منتشر خواهد شد.