دانلود موسیقی متن بازی Sonic & All-Stars Racing Transformed

دانلود موسیقی متن بازی Sonic & All-Stars Racing Transformed

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن بازی Sonic & All-Stars Racing Transformed، اثر Richard Jacques در خدمت شما هستیم.

بازی Sonic & All-Stars Racing Transformed چهارمین نسخه در سری SEGA Superstars و دنباله‌ای بر Sonic & Sega All-Stars Racing محسوب می‌شود که توسط استودیویSumo Digital توسعه یافته و در تاریخ 16 دسامبر 2012 توسط کمپانی سگا برای تمامی پلتفرم‌های موجود از جمله موبایل‌ها، 3DS و WiiU نیز عرضه شد. این بازی در سبک Racing قرار داشته و بازیکن در آن وظیفه دارد تا با انتخاب یکی از کارکترهای موجود در بازی (که از سری‌های مختلف سگا، انیمیشن Wreck It Ralph و بازی Team Fortress 2 تشکیل شده بودند) به انجام مسابقات مختلف بپردازد.
اما بزرگترین وجه تمایز این بازی نسبت به سایر عناوین Racing و مخصوصا Mario Kart، سیستم تغییر وسایل نقلیه بود. در طول بازی، مسیرهای مسابقه دچار تغییر می‌شدند و بسته به مسیر انتخابی، وسیله‌ی نقلیه‌ی بازیکن به یکی از سه شکل خودرو، قایل موتوری و هواپیما تغییر می‌کرد که هر کدام از این روش‌ها با تغییراتی که در نحوه‌ی کنترل وسایل نقلیه ایجاد می‌کردند، باعث تغییر ناگهانی گیم پلی در حین مسابقه می‌شدند. این بازی پس از عرضه توانست که نظر مثبت منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کرده و نمرات بالایی دریافت کند.

دانلود موسیقی متن بازی Sonic & All Stars Racing Transformed

Sonic & All-Stars Racing Transformed Original Soundtrack

ناشر: WAVE MASTER ENTERTAINMENT

تاریخ انتشار: 14 می 2014

قیمت کل (صرفا جهت اطلاع!): 30 دلار آمریکا

تعداد قطعات موسیقی: 68 قطعه

مدت زمان کلی: 02 ساعت و 05 دقیقه و 35 ثانیه

کیفیت: MP3 320

آهنگسازان: Richard Jacques, Masafumi Ogata, Tomoya Ohtani, Jun Senoue, Naofumi Hataya, Masaru Setsumaru, Hiro, Yoshitaka Azuma, Hidenori Shoji, Chiho Kobayashi, SEGA, Fumie Kumatani, Hirofumi Murasaki, Yutaka Minobe, Tomoko Sasaki, Mariko Nanba, Hideki Naganuma, Howard Drossin, Kenichi Tokoi, Bo

دانلود موسیقی متن (حجم فایل: 258.34 مگابایت)

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Ocean View Medley – Sonic Series, Sonic R [موسیقی پیشنهادی]

Carrier Zone Medley – Afterburner [موسیقی پیشنهادی]

Galactic Parade – Sonic Colors [موسیقی پیشنهادی]

Seasonal Shrines Medley – Shinobi 3 [موسیقی پیشنهادی]

Adder's Lair Medley – Golden Axe [موسیقی پیشنهادی]

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم