امی هنیگ در مراسم GDC 2019 جایزه “یک عمر دستاورد” را دریافت خواهد کرد

امی هنیگ در مراسم GDC 2019 جایزه "یک عمر دستاورد" را دریافت خواهد کرد

مراسم GDC 2019 در ماه مارس سال 2019 برگزار خواهد شد و امسال نیز همانند سال‌های پیشین از معروف‌ترین و موثرترین چهره‌های صنعت بازی با اعطای معتبرترین جایزه تقدیر به عمل خواهد آمد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، در طول مراسم سال GDC 2018 جایزه "یک عمر دستاورد" به "امی هنیگ" داده خواهد شد. وی با دریافت این جایزه به جمع بزرگانی نظیر "تیم شفر"، "هیدئو کوجیما" و "پیتر مولینیو" که پیش از این مفتخر به دریافت این جایزه شده بودند، می‌پیوندد.

"هنیگ" به خاطر فعالیت در استودیوی ناتی‌داگ و کمک به خلق فرانچایز Uncharted شناخته می‌شود. آخرین پروژه‌ی بزرگ وی کار برروی عنوانی برمبنای سری Star Wars در استودیو Visceral Games بود که البته با بسته‌شدن این استودیو توسط EA، برنامه‌ها و کارهای "هنیگ" نیز نیمه‌تمام ماند.

"کیتی استِرن"، مدیر کل GDC، در بیانیه‌ای در مورد اعطای این جایزه به "هنیگ" گفت: "امی هنیگ نمادی قدرت‌مند در دنیای بازی است؛ کارها و فعالیت‌های او نمونه‌ای از روایت خوب داستانی، همراه با طنر، تعلیق و هیجان است. وی به معنای واقعی یکی از موثرترین توسعه‌دهندگان در صنعت بازی بوده و دستاوردهایش در گذشته به اندازه اهداف کامل یک نفر در صنعت بازی کافی است؛ در شب GDCA، ما برروی سخت‌کوشی و هنرمندی‌‌ـی که توسعه‌دهندگانی نظیر "امی" را تبدیل به قلب این صنعت کرده است، تمرکز می‌کنیم. "

مراسم Game Developers Choice Awards در تاریخ 20 مارس (29 اسفند) و کل مراسم Game Developers Conference نیز به مدت 4 روز از تاریخ 27 اسفند تا 2 فروردین در شهر سان‌فرانسیسکو برگزار خواهد شد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.