بازی ScaleBound مجددا به فروشگاه آمازون فرانسه بازگشته و قابل پیش خرید است!

یکی از غم انگیز ترین اتفاقاتی که در طول نسل هشتم از بازی های ویدیویی رخ داد، لغو شدن بازی ScaleBound بود؛ عنوانی که در استودیوی خلاق Platinum Games به کارگردانی آقای "هیدکی کامیا" (Hideki Kamiya) در دست توسعه بود و با سرمایه گذاری های کمپانی مایکروسافت، قرار بود به صورت انحصاری برای Xbox One و Windows 10 منتشر شود. این بازی در سال 2014 با یک تریلر سینماتیک معرفی شد و در سال های بعد از آن، با نمایش های گیم پلی جذاب میزبان طرفداران اکس باکس بود اما در ابتدای سال 2017 به صورت رسمی کنسل شد و از آن زمان تا کنون، به جز چند شایعه‌ی متعدد، هیچ خبر و اطلاعیه‌ی رسمی ای از این بازی مشاهده نشد.

به گزارش پردیس گیم، حال که تقریبا دو سال از زمان کنسل شدن عنوان ScaleBound می گذرد، ساعاتی پیش متوجه شدیم صفحه‌ی پیش خرید بازی ScaleBound به وبسایت آمازون فرانسه بازگشته است و هم اکنون قابل پیش خرید می باشد! تاریخ انتشار آن هم روز "31 دسامبر 2020" ثبت شده است. البته نکته جالب اینجاست که آمازون فرانسه، بازی Fable Legends را هم برای عرضه تا تاریخ 31 دسامبر 2020 لیست کرده است؛ بنابراین احتمال اینکه اشتباه از آن ها باشد و ما هرگز شاهد احیای ScaleBound نباشیم، وجود دارد.

نظر شما چیست؟ آیا مایکروسافت برنامه ای برای همکاری مجدد با Platinum Games و انتشار بازی ScaleBound دارد یا باید آن را برای همیشه فراموش کنیم؟