Super Smash Bros. Ultimate تنها در 3 روز ابتدایی عرضه خود در ژاپن 1.3 میلیون نسخه فروش داشته است

همه ما می‌دانستیم عنوان Super Smash Bros. Ultimate قرار است یک عرضه بزرگ و بی‌نظیر را تجربه کند. اکثر منتقدین و طرفداران باور داشتند با یک لانچ گسترده و قابل توجه رو به رو خواهیم شد و این اتفاق نیز رخ داد. با توجه به گزارشات این عنوان در انگلستان، جایی که Nintendo معمولاََ ضعیف‌تر از سایر نقاط جهان در آن عمل می‌کند، عملکرد خوبی از خود نشان داده چه برسد به سایر نقاط که همیشه از محصولات Nintendo استقبال شده است.

اما استقبال از بازی دقیقا چقدر بی‌نظیر بوده، آیا به موفقیتی که انتظارش را داشتیم دست پیدا کرده است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، منبع خبری فامیتسو گزارش لحظه به لحظه فروش را در اختیار داشته و به نظر می‌رسد با توجه به اعلانات، Super Smash Bros. Ultimate هفته گذشته در ژاپن 1.3 میلیون نسخه فروش داشته، این بدان معنا است که در سه روز اول عرضه شاهد فروش 1.3 میلیون نسخه‌ای در ژاپن هستیم.

این رقم نه تنها بیشتر از Smash Brosهای قبلی بوده بلکه بالاتر از هر بازی غیر Pokemon دیگری که توسط Nintendo منتشر شده نیز می‌باشد. این آمار فقط مربوط به سه روز اول عرضه است و به طور حتم در بلند مدت شاهد فروش بی‌نظیرتری خواهیم بود.

نظر شما در این باره چیست؟