گزارش: Resident Evil 3: Nemesis Remake در حال حاضر مراحل توسعه را طی می‌کند

به نظر می‌رسد ساخت بازسازی برای شرکت Capcom به یک رسم جدید تبدیل شده است. با توجه به این که احتمالاََ در مراحل پایانی توسعه Resident Evil 2 Remake رسیده‌ایم، گزارشات جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که با توجه به این اعلانات Capcom به سراغ پروژه بعدی خود یعنی Resident Evil 3: Nemesis رفته است.

به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به پست منتشر شده در Resetera که بحث آن پیرامون پروژه بعدی Capcom شکل گرفته، مدیر، Dusk Golem، در جواب اعلام کرد که Resident Evil: Nemesis وارد مرحله کامل ساخت شده است.

او در این باره گفت:

"من در مورد موارد دیگر صحبتی نخواهم کرد اما در حال حاضر REmake 3 وارد مرحله کامل توسعه شده است. من فکر می‌کنم ورای آن تیم Capcom عملکرد و فروش REmake 2 و REmake 3 را در نظر خواهند گرفت، اگرچه موفقیت نسخه دوم تضمین شده به نظر می‌رسد."

این را در نظر داشته باشید که گزارش بالا بر اساس منابعی ناشناس پخش شده است بنابراین تا زمانی که شرکت Capcom ساخت بازسازی بعدی را تایید نکرده هیچ چیز را باور نکنید.

ناشر، Capcom، قبلاََ با صراحت اعلام کرده بود که اگر شاهد موفقیت RE 2 Remake باشد به طور حتم بازسازی‌های بیشتری از سری Resident Evil برای این نسل منتشر خواهد کرد. در حقیقت آن‌ها اعلام کردند که به بازسازی یک بازسازی هم علاقه دارند!

چندی پیش نیز تیم سازنده بازسازی در دست توسعه با Game Informer در رابطه با حرکت بعدیشان مصاحبه کرد.

کارگردان REmake 2، "کازونوری کادوی"، در طول مصاحبه گفت:

"ما طرفداران بسیاری داریم که هر کدام خواهان بازی‌های مورد علاقه خود هستند اما قرار نیست در حال حاضر کار خاصی انجام دهیم. فعلاََ قصد داریم تمامی موقعیت‌ها و فرصت‌ها را برای آینده باز بگذاریم و تک تک آن‌ها را بررسی کنیم تا منطقی‌ترین فرصت را برگزینیم. ما تنها نمی‌خواهیم نوستالژی و خاطرات قدیمی را دوباره به مخاطبان ارائه دهیم. ما به دنبال این هستیم که احساس مردم در قبال عناوین اصلی و قدیمی را به غلیان در بیاوریم و خاطرات قدیمی را به شکلی تازه و نو ارائه دهیم و مجسم کنیم که پلی میان بازیکنان قدیمی و تازه‌واردان وجود داشته باشد."

" در مورد برخی پروژه‌های قدیمی به اندازه کافی زمان گذشته است که حتی دیگر بازسازی یک بازسازی خنده‌دار نیست."

نظر شما در این باره چیست؟ آیا فکر می‌کنید در حال حاضر بازسازی نسخه سوم در دست توسعه قرار دارد؟