احتمال رونمایی از بازی جدید Dragon Age در The Game Awards 2018 وجود دارد

چهارمین قسمت از سری Dragon Age در دست توسعه یا برنامه‌ریزی قرار دارد اگرچه مدت زیادی است که تیم سازنده به کار بر روی پروژه جدید از این سری اشاره کرده است. "کیسی هادسون" از BioWare چندی پیش اعلام کرد اخبار بیشتری در راه است و احتمالاََ باید منتظر رونمایی رسمی باشیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، هادسون در یک بلاگ پست جدید در وبسایت رسمی BioWare اعلام کرد که به رونمایی کامل رسمی نزدیک می‌شویم، احتمالا یک رونمایی شگفت انگیز در Game Awards.

هادسون در این باره گفت:

"اگر شما این بلاگ‌ها یا من و "مارک دارا" را در توییتر دنبال کرده باشید حتماََ متوجه شده‌اید ما بر روی مواردی در رابطه با Dragon Age نیز کار می‌کنیم. Dragon Age یک سری بازی بسیار مهم و حیاتی برای استودیو ما به شمار می‌رود و ما در رابطه با ادامه دادن میراث آن بسیار هیجان‌زده‌ایم. در ماه آینده(دسامبر) منتظر اطلاعات بیشتری در این باره باشید.(اگرچه دقیقا نمی‌توانم تاریخ را مشخص کنم)."

حال منظور هادسون از کار کردن بر روی مواردی در رابطه با Dragon Age چیست، آیا باید منتظر یک اسپین آف باشیم یا این که نسخه چهارم سری در دست توسعه قرار دارد؟ رونمایی بازی در مراسم The Game Awards 2018 طرفداران سری را به وجود خواهد آورد. "مایک لایدلا" قبل از جدایی خود از BioWare ساخت DA 4 را تایید یا رد نکرد، بنابراین احتمال این که پروژه جدید یک بازی اصلی و چهارمین نسخه باشد وجود دارد.

نظر شما در این باره چیست؟