شایعه: تاریخ عرضه Death Stranding توسط Walmart کانادا لو رفت

شاید این یک اعلامیه از سوی فردی سخنگو و رسانه‌ای باشد که در مورد صنعت بازی‌های ویدیویی چیزی نمی‌داند اما Walmart کانادا فکر می‌کند Death Stranding در ماه ژوئن سال آینده منتشر خواهد شد.

بازی جدید هیدئو کوجیما در مورد محیط زیست، نورمن ریدس برهنه و نوزادهایی در شیشه می‌باشد که تاریخه عرضه‌اش مشخص نیست اما شما می‌توانید در حال حاضر از طریق Walmart کانادا آن را پیش‌خرید کنید، همان منبعی که وجود Rage 2 را برای اولین بار لو داد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، دیروز "جف کیلی"، مدیر اجرای مراسم TGA 2018، در توییتر بحث رونمایی عناوین جدید در این مراسم را داغ‌تر کرد و همچنین علام کرده بود که 10 بازی جدید در این مراسم حضور خواهند داشت.

او در توییت اخیر خود گفت:

"امروز ما به سرزمین رونمایی‌های عناوین مختلف در The Game Awards# وارد می‌شویم. موارد زیادی وجود دارد که تا زمان برگزاری مراسم به هیچ وجه در مورد آن‌ها صحبت نخواهیم کرد(تمامی چشم‌ها به تو است WalmartCanada@) اما از طرف دیگر چیزهایی وجود دارد که در این هفته و هفته آینده در موردشان اطلاعات منتشر خواهیم کرد."

یک کاربر با نام Yinob تصویری را از صفحه پیش فروش Death Stranding در جواب کیلی توییت کرد و از او پرسید که این به چه معنا است. در تصویر مشخص است که برای بازی تاریخ 31 ژوئن 2019(8 تیر 1398) در نظر گرفته شده است.

Walmart در جواب او نوشت:

"سلام Yinob. همانطور که اطلاعات ثبت شده در مورد بازی قابل مشاهده است، این یک پیش خرید می‌باشد که در ماه ژوئن ارسال خواهد شد."

هنوز جزئیات دقیق مشخص نیست و ممکن است این تاریخ تنها یک جایگزین و هدف موقت باشد اما از لو رفتن تاریخ عرضه و همچنین نزدیک شدن به مراسم The Game Awards، جایی که کوجیما و بازی او به احتمال بالا حضور دارند، چندان تصادفی به نظر نمی‌رسد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا این می‌تواند تاریخی صحیح باشد؟