با نقدها و نمرات Darksiders III همراه باشید؛ بازگشتی که می‌توانست بهتر باشد

با نقدها و نمرات Darksiders III همراه باشید

عنوان مورد انتظار Darksiders III، یک بازی هک اند اسلش اکشن ماجراجویی می‌باشد که توسط استودیوی Gunfire Games توسعه یافته و شرکت THQ Nordic آن را فردا برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد کرد. این بازی پیش از این توسط استودیوی Vigil Games در حال توسعه بود، اما وقتی که شرکت THQ در سال 2012 اعلام ورشکستگی کرد، کار توسعه‌ی این بازی هم متوقف شد. سپس در سال 2013 شرکت Nordic Games حقوق سری بازی‌هایی همچون همچون Darksiders ،Red Faction و MX vs. ATV را خریداری کرد و نام خود را به THQ Nordic تغییر داد. نهایتا بعد از لیست شدن Darksider III در وب سایت فروشگاه آمازون، این بازی در سال 2017 معرفی شد و طرفداران خود را خوشحال کرد.

در این نسخه ما در نقش یکی دیگر از 4 سوارکار آخرالزمان یعنی Fury قرار می‌گیریم که خواهر شخصیت‌های War و Death می‌باشد و حتما اگر نسخه‌های قبلی سری را تجربه کرده باشید، با آن‌ها آشنایی دارید. هم اکنون به تازگی نقد و بررسی‌های این بازی توسط وب سایت‌های معتبر گیمینگ سرتاسر جهان منتشر شده و شما در پردیس گیم می‌توانید خلاصه‌ای از آن‌ها را مطالعه کنید.

God is a Geek: 90

" Darksiders III یک دستاورد خیره کننده است و مجموعه‌ای که یکبار مرده است را به زندگی باز می‌گرداند."

Eurogamer Italy: 80

"Darksiders III دقیقا همان چیزی است که یک عنوان دارک سایدرز باید باشد، حتی با وجود معایبی که در آن وجود دارد. گیم پلی بهبود یافته‌ی بازی و همچنین لول دیزاین فوق العاده‌ی آن باعث می‌شوند تا این عنوان ارزش تجربه تجربه کردن را داشته باشد، هرچند داستان اصلی بازی نمی‌تواند در میان بهترین‌های سری قرار بگیرد."

Bazicenter: 70

" شماره سوم فرنچایز دارک‌سایدرز بازگشتی مناسب برای سری مذکور بوده و حتی با وجود داشتن مشکلات عمدتا فنی و تعدادی ایراد داستانی، حس منحصر‌به‌فرد موجود در دارک‌سایدرز را القا می‌کند. گیم‌پلی مناسب، شخصیت‌پردازی بسیار خوب و محتوای قابل قبول دارک‌سایدرز ۳ را تبدیل به اثری می‌کنند که مطمئنا توسط طرفداران خود مورد قبول واقع خواهد شد. و با در نظر داشتن این مورد که مشکلات فنی آن در آینده قابل حل هستند، تجربه آن برای طرفداران اکشن نقش‌آفرینی پیشنهاد می‌شود."

GamesRadar+: 70

"Darksiders 3 بازی‌ای بسیار آشناست برای طرفداران این سری و مبارزات آن فوق العاده هستند، اما هنگامی که با لیستی از مشکلات فنی روبه رو می‌شویم، سخت است که آن را یک بازی خیلی خوب خطاب کنیم."

Push Square: 60

"Darksiders خیلی از سال 2012 تغییر نکرده است. این بازی هنوز ترکیبی جالب از ژانرها می‌باشد و شخصیت‌های آن جالبند و سیستم مبارزه هم هنوز فوق العاده است. اما متاسفانه در مقایسه با دیگر بازی‌های این ژانر، Darksiders عملکرد ضعیفی دارد و عناصر آن قدیمی شده‌اند."

Game Revolution: 40

"این بازی تنها یک نمونه‌ی ضعیف و حسادت آمیز از بازی‌های بهتر این سبک همچون Dark Souls و Devil May Cry می‌باشد و مبارزاتش هم به صورت بسیار ضعیفی طراحی شده‌اند و سازندگان هم خیلی هم به خود افتخار می‌کنند که بازی را به تاخیر انداخته‌اند تا نقات ضعف فنی را برطرف کنند. این عنوان واقعا زمان بیشتری برای توسعه احتیاج داشت."

میانگین نمرات در Metacritic

PS4 Version: 64

PC Version: 72