به روز رسانی 2.11 عنوان Hitman 2 با کوله‌باری از تغییرات منتشر شد

Hitman 2

به روز رسانی 2.11 عنوان Hitman 2توسط IO Interactive منتشر شد که شامل بهبود کلی بازی، اولین هدف فراری و حل مشکلات مختص به PC مانند ایراد Phenom CPU و گزینه‌ی HDR می‌شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، این آپدیت برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس است و حدوداً 1.2GB روی PC و PlayStation 4 حجم دارد، درحالی که همین فایل برای Xbox دارای اندازه‌ای 400 مگابایتی است.

استودیوی IO Interactive می‌نویسد؛ "این به روز رسانی چندین مشکل که توسط جامعه‌ی طرفداران طی هفته‌ی اول انتشار گزارش شده را حل می‌کند. همینطور بهبودهای بسیار زیادی را آماده کردیم که هنگام عرضه آماده انتشار نبودند."

در کنار اضافه شدن اولین هدف فراری و فیکس‌ها، این پچ مشکل افرادی که از AMD Phenom CPU استفاده می‌کنند و نمی‌توانستند یک مأموریت را بارگذاری کنند رفع می‌کند. همچنین، این آپدیت اجازه می‌دهد که بازی به صورت تمام صفحه با گزینه‌ی HDR قابل اجرا باشد. یادداشت‌های مربوط به این به روز رسانی را در ادامه مشاهده می‌کنید؛

چه چیزی تغییر کرده است؟

بهبودهای کلی بازی

در تمامی زمینه‌ها صدها بهبود، تعمیر و تغییر در کل بازی انجام داده‌ایم. این بهبودها شدیداً تجربه‌ی HITMAN 2 را بهتر از قبل خواهد کرد.

هدف فراری فناناپذیر

اولین هدف فراری برای در 29 آبان و ساعت 8:30 عصر فعال می‌شود و تا 14 روز قابل دسترسی خواهد بود.

پاداش چالش‌های اهداف فراری

چالش‌هایی را اضافه می‌کنیم که پاداش مربوط به هدف‌های فراری را شامل می‌شود، از جمله بازگشایی خودکار انفجاری و لباس‌های مختلف.

قاتل خاموش

دانش هدف دیگر علیه امتیاز قاتل بی سر و صدا بودن حساب نمی‌شود. برای شفاف سازی، اگر یک هدف قبل از اینکه او را بکشید شما را ببیند، امتیاز قاتل خاموش همچنان داده خواهد شد. اگرچه، اگر دانش هدف با NPC دیگری به اشتراک گذاشته شود، امتیازدهی قاتل خاموش صورت نمی‌گیرد.

ثبات مأموریت داستانی

تعدادی از مشکلات مأموریت‌های مختلف بخش داستانی بازی رفع کرده‌ایم، مثلاً موقعیتی که یک شخصیت رفتار روتین خود را انجام نمی‌دهد و ابزار لازم دیگر قابل استفاده نیستند و غیره.

اهداف شناور

"آلما" و "شان" درگیر در تخت‌های خود در Hawke’s Bay شناور نخواهند بود.

ضربدر را بزنید تا…

مشکلی را رفع کردیم که طی آن چندین گزینه‌ی متضاد همزمان، بسته به چیزی که مأمور 47 حمل میکرد روی NPCها دیده میشد.

HUD مربوط به درجه سختی به صورت پیش فرض

گزینه‌ی "HUD سختی" اکنون به شکل پیشفرض خاموش است. این گزینه از بخش آپشن‌های گیم‌پلی قابل فعال سازی می‌باشد.

گیر کردن

یک سری مشکل که در آن 47 داخل کاور گیر میکرد یا NPCها به درها گیر میکردند در سرتاسر بازی رفع شده‌اند.

بهبودهای آب

بخشی‌هایی از آب در Santa Fortuna را با دقت بهتری ساخته‌ایم تا واقع‌گرایانه‌تر حرکت کرده و شامل کف شود. همچین یک سری از آب‌هایی را که داخل تعدای از مراحل در افق می‌بینید تغییر داده‌ایم تا واقعی‌تر به نظر برسند.

آیکون‌های مأموریت

آیکون‌های مربوط به مأموریت‌ها را تغییر دادیم تا به شکل درستی نمایش دهند که چه کاری باید انجام دهید. برای مثال، هدف "پیدا کردن خروجی" دیگر با آیکون کشتن هدف" نمایش داده نمی‌شود.

رفع کرش‌ها

مشکلات مختلفی را که در هر سه پلتفرم باعث کرش شدن بازی میشدند حل و فصل کردیم.

ایراد مربوط به کیف دستی

یک مشکلی بصری را حل کردیم که طی آن مأمور 47 مرحله‌ای را با حالت "مخفی شدن در جمع" شروع میکرد و کیف را در دستش نگه میداشت. احتمالاً خوشحال بوده که کیفش برگشته و نمیخواسته از دستش بدهد. به هر حال، کیف دستی حالا به جای اینکه در دستان 47 باشد، در کنار او قرار میگیرد.

خارج از این دنیا

مشکلاتی را حل کردیم که در آن بازیکنان میتوانستند با جا به جا کردن دوربین در برخی مکان‌ها از "دنیا خارج شوند" (فضای قابل بازی را ترک کنند).

دوربین تخریب کن

خراب کردن دوربین‌های امنیتی را تغییر دادیم، اکنون با پرتاب کردن اجسام سنگین قابل نابود شدن نیستند.

مسیر طولانی

مشکلی را حل کردیم که حین آن هدف در مکان Hawke’s Bay اسلحه‌ی پیدا شده را به نزدیک‌ترین نگهبان گزارش نمیداد. حالا می‌دهد.

پولیش کردن اچیومنت‌ها و تروفی‌ها

از این فرصت استفاده کردیم تا مطمئن شویم مأموریت‌های داستانی به شکل درستی در تروفی‌ها و اچیومنت‌هایمان توصیف شده‌اند. یک سری از کارهای هنری را نیز به روز رسانی کردیم.

جریان سریع

اگرچه پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را تماشا کنید، این قابلیت را اضافه کردیم تا بتوانید با رد کردن ویدوها سریع‌تر وارد بازی شوید. همچنین اصلاحات کوچکی در بخش سیاست‌های حفظ حریم خصوصی که در زمان شروع بازی نمایش داده می‌شوند انجام دادیم، تا شفاف کنیم چه بخش‌هایی مربوط به انجام دادن بازی می‌شود. صفحه‌ی کامل همچنان در وب‌سایتمان قابل مشاهده است.

جستجوی منبع

به گزینه‌های جستجوی قراردادها مأموریت منبع را اضافه کردیم. از اول هم باید این مورد را در بازی قرار میدادیم.

پیدا کردن 47

نقشه‌ی دفترچه‌ای داخل بازی حالا هر دفعه که باز می‌شود 47 را در مرکز قرار می‌دهد. قبلاً، ممکن بود در مکان پیشین باقی مانده و پیدا کردن موقعیت را برایتان سخت کند.

تمرین بی‌نهایت

مشکلی را حل کردیم که وقتی بازیکن در تشکیلاتICA ویدئوی خروج را رد میکرد صفحه بارگذاری تکمیل نمیشد.

مشکلات مختص به PC

جای گلوله‌ها

مشکلی را رفع کردیم که در آن اگر به یک مکان، به خصوص سطوح چوبی چندین مرتبه شلیک میکردید تخریب گرافیکی ایجاد میشد.

بهینه سازی برای PC

مشکلی را حل کردیم که میتوانست در سیستم‌هایی که هسته CPU پائین‌تری دارند باعث افت فریم ریت و تغییر شکل صدای دستگاه‌ها شود.

کیفیت شبیه سازی

در بخش گرافیک گزینه‌ای با عنوان "کیفیت شبیه سازی" اضافه کردیم که میزان واقعی بودن جمعیت‌ها، لباس‌ها، تخریب‌پذیری و گرده‌ها را بسته به CPU شما بهبود می‌بخشد. این محتویات بصری تنها به مأموریت‌های کمپین در میامی و بمبئی مربوط می‌شود. همچنین کیفیت شبیه سازی روی صداها در تمام بازی تأثیر میگذارد.

این تنظیمات سه گزینه دارد؛ پایه (CPUهایی با 4 هسته یا کمتر)، بهتر (CPUهای 6 هسته‌ای) و بهترین (CPUهای 8 هسته‌ای یا بیشتر).

رفع مشکل HDR

در تنظیمات مربوط به HDR روی PC تغییری ایجاد کردیم. اکنون میتوانید HITMAN 2 را با گزینه HDR به صورت تمام صفحه اجرا کنید. برای این کار، لازم است تا گزینه " HDR and WCG" را در بخش منوی " Display" در Windows 10 غیرفعال کنید. طی به روز رسانی‌های آینده سعی میکنیم این ویژگی را بهبود ببخشیم.

رفع مشکل Phenom CPU

مشکلی را حل کردیم که طی آن ممکن بود بازیکنانی که از AMD Phenom CPU استفاده می‌کنند هنگام شروع مأموریت در HITMAN 2 به صفحه‌ی دسکتاپ کرش کنند. این مورد دیگر نباید رخ بدهد.

عنوان Hitman 2 هم اکنون برای PC، PlayStation 4 و Xbox One در دسترس است.