جدول فروش هفتگی بریتانیا: صدرنشینی عنوان Spyro: Reignited Trilogy

spyro reignited trilogy

به نظر می‌رسد که شخصیت نمادین پلتفرمینگ دهه 90 میلادی و اژدهای دوست‌داشتنی،‌ Spyro، توانسته است با گرفتن جایگاه اول جدول فروش هفتگی بریتانیا از عنوان Red Dead Redemption 2 و فرستادن آن به جایگاه دوم، شروع بسیار خوبی با عنوان Spyro: Reignited Trilogy داشته باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت DualShockers و طبق گزارش منتشر شده از سایت GamingIndustries.biz، عنوان Spyro: Reignited Trilogy به همراه عناوین Fallout 76 ،Fortnite: Deep Freeze Bundle ،Hitman 2 و !Pokemon: Let's Go, Pikachu/Eevee شش عنوان جدید عرضه شده در هفتۀ قبل از تشکیل می‌دهند.

به دنبال عنوان Spyro: Reignited Trilogy، داغ‌ترین عنوان جدید این هفته، بازی پسا-آخر الزمانی شرکت Bethesda، عنوان Fallout 76 است که به آسانی جایگاه سوم جدول را گرفته است. ظاهراً "پیکاچو"، شخصیت نمادین سری Pokemon، از همتایش "ایوی" پرطرفدارتر بوده است و عنوان Pokemon: Let's Go, !Pikachu در جایگاه چهارم و عنوان !Pokemon: Let's Go, Eevee پشت سر آن و در جایگاه ششم قرار گرفته‌اند. عنوان Hitman 2 هم بی سر و صدا به جایگاه دهم جدول رسیده است.

علاوه بر عنوان غرب وحشی افسانه‌ای شرکت Rockstar Games که در جایگاه دوم جدول قرار دارد، سه عنوان دیگر به جدول هفتگی 10 عنوان پرفروش بریتانیا بازگشته‌اند: FIFA 19 ،Call of Duty: Black Ops 4 و Mario Kart Deluxe.

فهرست 10 عنوان پرفروش هفتۀ گذشته بریتانیا در زیر آمده است:

1- Spyro: Reignited Trilogy

2- Red Dead Redemption 2

3- Fallout 76

4- Pokémon: Let’s Go, Pikachu!

5- FIFA 19

6- Pokémon: Let’s Go, Eevee!

7- Call of Duty: Black Ops 4

8- Fortnite: Deep Freeze Bundle

9- Mario Kart 8: Deluxe

10- Hitman 2

عنوان Spyro: Reignited Trilogy هم‌اکنون برای کنسول‌ Xbox One و PS4 در دسترس است. این عنوان شامل سه بازی Spyro 2: Ripto's Revenge ،Spyro the Dragon و Spyro: Year of the Dragon است.