شایعه: عنوان Mortal Kombat XI در مراسم The Game Awards امسال معرفی خواهد شد

Mortal Kombat XI

همانطور‌که پیشتر گفتیم استودیو NetherRealm از مدت‌ها پیش در حال فعالیت بر‌روی یک پروژه‌ی مبارزه‌ای جدید می‌باشد. این تیم کار مربوط به محتویات قابل دانلود عنوان Injustice 2 را در اوایل سال جمع‌بندی کردند؛ که یعنی اکنون در تدارک یک مورتال کمبت جدید هستند. توییت جالبی که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد که قرار است یک نسخه از این بازی زودتر از آنچه انتظارش را می‌کشیم به دست ما برسد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از comicbook، "لالو گارزا" (Lalo Garza) که به عنوان صدای اسپانیایی برای شماری از پروژه‌ها (شامل نقش کریلین در عنوان Dragon Ball Z) فعالیت می‌کند، اخیرا توییتی را به اشتراک گذاشته که بیان می‌کند این بازی حقیقتا وجود دارد. هرچند او به دلیل حذف شدن دو شخصیت مورد علاقه‌اش از بازی نگاهی منفی به آن دارد.

گرچه این توییت به زبان اسپانیایی نوشته شده، ترجمه‌ای را که توییتر قرار داده است با هم میخوانیم:

” من در نهایت تایید می‌کنم که متخصصان استودیو PINKNOISE تصمیم گرفتند شخصیت‌های محبوب من را از عنوان Mortal Kombat XI حذف کنند. چه غم‌انگیز است ببینی کمپانی دلخواهت سرانجام تصمیمی می‌گیرد که هم بر‌روی من و هم شما مصرف‌کنندگان تاثیرگذار خواهد بود. بدرود Kung Lao و Reptile.

اول از همه، با این‌که سخنی از استودیو NetherRealm به میان نیامده, احتمالا استودیو PINKNOISE به بومی‌سازی بازی با سایر بازار‌ها کمک خواهد کرد. بنابراین این احتمال می‌رود که خبر منتشر‌شده رسمی باشد.

ثانیا، به نظر می‌رسد تیم توسعه‌ی بازی در حال تصمیم‌گیری برای انتخاب صداپیشگان و بازیگران با معرفی شخصیت‌های قدیمی‌ محبوب در کنار شخصیت‌هایی جدید هستند؛ درست همانند کاری که با Mortal Kombat X سه سال پیش انجام دادند.

هیچ‌کدام از دو کمپانی NetherRealm و Warner Bros تاکنون اطلاعاتی در این مورد فاش نکرده‌اند اما با توجه به این‌ که کمتر از یک ماه تا برگزاری مراسم The Game Awards باقی مانده، و در نظر داشتن آن‌که ناشر این بازی از پروژه‌های بزرگی نظیر Batman: Arkham City در این مراسم پرده‌برداری کرده‌است، احتمال آن می‌رود که شاهد یک تریلر رسمی برای این عنوان باشیم.

درست است که جف کایلی (Geoff Keighley)، تهیه کننده‌ی این مراسم چیزی نگفته اما Mortal Kombat XI می‌تواند به عنوان یک غافل‌گیری هیجان انگیز معرفی شود.

و افزون بر این موارد، بعضی از هواداران این مجموعه به گمانه‌زنی در رابطه با این‌که شخصیت ترسناک بازی چه کسی خواهد بود پرداخته‌اند، شخصیت‌هایی همچون Predator ،Jason Voorhees ،Leatherface که در گذشته شاهد آن‌ها بودیم.

نظر شما چیست؟ آیا منتظر سری جدید این بازی مهیج و خاطره‌انگیز هستید؟