SMITE برای Nintendo Switch عرضه خواهد شد؛ سازنده از اضافه شدن قهرمانان King Arthur و Merlin خبر می‌دهد

پس از یک هفته لیک و شایعه، سرانجام استودیو Hi-Rez اعلام کرد SMITE، عنوان MOBA سوم شخص محبوب، به طور رسمی برای دستگاه Nintendo Switch عرضه خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، این رونمایی در DreamHack آتالانتا رخ داد.

بتای خصوصی در تاریخ 24 ژانویه 2019(4 بهمن) قابل بازی خواهد بود. بازیکنان می‌توانند با خرید SMITE Founder's Pack در Nintendo eShop به بتای خصوصی دسترسی داشته باشند. خرید این پک به شما اجازه دسترسی به تمامی شخصیت‌های قابل بازی و شخصیت‌های برنامه‌ریزی شده برای آینده را خواهد داد. از طرف دیگر 400 جم، Deceiver Loki و Dragon Epress Scylla نیز در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

شما می‌توانید The Founder's Pack را از امروز پیش خرید کنید.

نکته جذاب دیگر آن است که عنوان SMITE در سال 2019 از قابلیت Cross-Play و Cross Progression حمایت خواهد کرد بدین معنا که نه تنها می‌توانید با دارندگان بازی بر روی سایر پلتفرم‌ها بازی کنید بلکه این توانایی را خواهید داشت که پیشروی و مواردی که خریداری کرده‌اید را به پلتفرمی دیگر انتقال دهید.

اگرچه بازی بر روی پلتفرم PS4 نیز در دسترس قرار دارد اما حرفی از Cross-Play بر روی این پلتفرم به میان نیامد.

این بازی پس از Arena of Valor دومین عنوان MOBA می‌باشد که بر روی این کنسول هایبردی در دسترس قرار دارد. چنین سبک‌هایی می‌تواند قشر بزرگی از بازیکنان را به سمت کنسول Nintendo Switch بکشاند و به فروش آن نیز کمک کند.

A.J. Walker، طراح ارشد بازی، در این باره توضیح داد که قابلیت کراس پلی در بخش مسابقات رنک فعال نخواهد بود. این بدان معنا می‌باشد که لیگ بازیکنان حرفه‌ای PC با کنسول‌ها متفاوت خواهند بود و در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرند.

در ادامه سازنده بازی، Titan Forge، اعلام کرد که 99مین و 100مین شخصیت‌های قابل بازی نیز به زودی در قالب یک به روز رسانی به بازی اضافه خواهند شد که البته آن‌ها در دسته خدایان قرار نمیگیرند.

King Arthur یک قهرمنان جدید در استایل کاملا جدید مبارزه از نزدیک خواهد بود و Merlin که یک جادوگر می‌باشد از سه المان مختلف برای ساخت جادو استفاده خواهد کرد.

این دو شخصیت در تاریخی نامعلوم در سال 2019 به بازی اضافه خواهند شد، اگرچه این دو شخصیت جزو خدایان نیستند اما با توجه به صحبت‌های سازنده در استانداردهای بازی قرار می‌گیرند.

نظر شما در این باره چیست؟