نگاهی به نقدهای بازی Football Manager 2019؛ عنوانی واجب برای طرفداران فوتبال و بازی‌های شبیه‌ساز

نگاهی به نقدها و نمرات بازی Football Manager 2019؛ عنوانی واجب برای طرفداران فوتبال و بازی‌های شبیه‌ساز

Football Manager 2019 آخرین نسخه از سری شبیه‌سازی مدیریت فوتبال بوده که چند روز پیش توسط Sports Interactive و Sega برای کنسول Nintendo Switch و پلتفرم‌های PC و Mac عرضه شده است.

به گزارش پردیس‌گیم، در این بازی شما در نقش سرمربی یک تیم فوتبال حرفه‌ای قرار می‌گیرید و می‌توانید همانند واقعیت با بازیکنان مذاکرده کرده، به آن‌ها انگیزه داده و با تدارک‌دیدن ترکیبی مناسب به بازی با تیم‌های حریف بپردازید. اکثر لیگ‌های معتبر جهان در کنار لیگ‌های کشور‌هایی نظیر آفریقای جنوبی، استرالیا و آمریکا در این بازی در دسترس هستند.

در ادامه باهم نقدها و نمرات برخی از سایت‌های مهم از بازی Football Manager 2019 را مرور می‌کنیم:

God is a Geek 100

سری Football Manager سال به سال قوی‌تر و بهتر می‌شود. نسخه 2019 این سری یک بازی فوق‌العاده و عالی بوده که نمی‌توان از بازی‌کردن آن دست کشید. شما این عنوان را بازی نکرده، بلکه زندگی می‌کنید.

WCCFTech 95

با وجود یک رابط کاربری جدید، کارآمد و تمیز در کنار بخش آموزشی هر 2 سرمربی‌های جدید و حرفه‌ای را در تمامی سیستم‌های Football Manager 2019 معرفی می‌کند، بازی و تجربه آن راحت‌تر از همیشه شده است. به لطف آپدیت‌های بزرگ و کوچک بی‌شمار، این سری در بهترین حالتش قرار دارد. تنها مشکلات اندک بازی را می‌توان چیزهایی نظیر کنفرانس‌های مطبوعاتی و یا گفت‌وگو‌های بازیکنان دانست.

PCGamesN 90

استودیو Sports Interactive بیش از همیشه برروی بازیکنان وقت گذاشته است. این امر به صورت هم‌زمان حسی تازه و آشنا می‌دهد. نسخه 2019 این سری، بهترین نسخه‌ایست که تاکنون عرضه شده است.

GamesRadar+ 90

Football Manager 2019 عنوانیست که خیلی زود بازیکن را به خود جذب کرده به نوعی که تامدتی نمی‌توانید از آن دست بکشید. طرفداران فوتبال نباید تجربه این بازی را از دست بدهند.

PC Gamer 90

Football Manager با نسخه‌ای جدید و مملو از ویژگی‌های جدید بازگشته است. بازی در کار خود استاد است و Football Manager 2019 نیز بهترین نسخه‌ی این سری است

3DJuegos 85

Football Manager 2019 بدون اینکه ذره‌ایاز عمق و لذت‌بخشی خود را از دست بدهد، راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر شده و بازیکنان جدید با آن بهتر ارتباط برقرار می‌کنند.

GameSpot 80

این بازی با قراردادن سیستم پشت سیستم و مکانیزم پشت مکانیزم، برای تازه‌واردها یکی از بهترین تجریبات را رقم می‌زند؛ و برای افراد حرفه‌ای و آن‌هایی که ترسی از یادگرفتن ندارند نیز اکنون بهترین زمان برای غرق‌شدن در دنیای مجازی بازی و سرگرم‌شدن است. پیچش‌ها و سختی‌های Football Manager 2019 به شما اجازه می‌دهد تا با هیجانی بالا برای برنده‌شدن در در مسابقات لیگ تلاش کنید.

IGN Italia 80

Football Manager 2019 هیچ چیز انقلابی و جدیدی به فرمول و تجربه کلاسیک سری Football Manager اضافه نمی‌کند ولی رابط کاربری و تجربه بازی دیگر همانند قبل نیست و مرتب‌تر و راحت‌تر شده است.

میانگین نمرات در متاکریتیک: 86

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.