رویداد X018 حاوی خبرهای بزرگی از PUBG و Shadow of the Tomb Raider است + بزرگترین نمایش Inside Xbox

XBox

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، مایکروسافت در اواخر این هفته X018 را در شهر مکزیکو آغاز می‌کند و از حالا شروع به منتشر کردن یک سری از چیزهایی است که طرفداران می‌توانند در این رویداد انتظارش را داشته باشند. برای کسانی که تازه درمورد این نمایشگاه می‌شنوند، X018 یک جشن و فستیوال از طرف Xbox است که شباهت‌هایی به Sony’s PlayStation Experience دارد (که امسال اتفاق نمی‌افتد). مایکروسافت قول داده X018 پُر از معرفی‌ها بوده و همچنین بزرگ‌ترین نمایش Inside Xbox باشد.

توئیت‌های مایکروسافت را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

"در 19 آبان برای #X018 با ما همراه باشید: اولین نگاه‌ها، سورپرایزها و بزرگ‌ترین InsideXbox# که تا کنون برگزار شده است."

– اکس باکس، 12 آبان 97

دقیقاً چه جور رونمایی‌هایی قرار است داشته باشیم؟ خب، دو روز قبل مایکروسافت اندکی ریزتر شده و قول خبرهای در رابطه با PUBG، Shadow of the Tomb Raider و State of Decay 2 را داده است.

در 19 آبان می‌توانید این موارد را بشنوید؛

خبرهایی بزرگ درمورد #PUBG

گسترش دهنده‌ی The Forge برای Shadow of the TombRaider

به روزرسانی‌های #StateofDecay2

– اکس باکس، 14 آبان 97

جالب است که ببینیم اعلامیه‌ی مربوط به PUBG چه چیزی می‌تواند باشد. نسخه‌ Xbox One از لحاظ ویژگی‌های بزرگ اکثراً نزدیک به نسخه‌ی PC شده، پس ممکن است از چیزی کاملاً جدید پرده برداری شود؟ شاید یک نقشه جدید؟ همینطور مشتاق هستم بدانم چه سورپرایزهایی در X018 خواهیم داشت. احتمال دارد یکی از استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت که به تازگی مالکش شده چیز جدیدی معرفی کند؟ و بیایید فراموش نکنیم، مایکروسافت قول داده که عناوین بیشتری را برای Xbox Game Pass در این رویداد معرفی می‌کند!

X018 در 20 و 21 آبان با پوشش تمام روزه‌ Mixer برگزار می‌شود. نمایش بزرگ Inside Xbox روز شنبه از ساعت 3 تا 5 به وقت مرکزی برگزار می‌شود و می‌توان از YouTube، Twitch و Mixer به تماشای آن نشست.

شما چه فکر می‌کنید؟ برای X018 هیجان‌زده هستید؟ مایکروسافت امسال E3 را طوفانی برگزار کرد، پس شاید بتواند دوباره مردم را سورپرایز کند.