تهیه‌کننده ارشد عنوان Devil May Cry 5: طراحی شخصیت‌های این بازی بیشتر از طراحی آنها در یک فیلم سینمایی طول کشیده است

devil may cry 5

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Dualshockers، شرکت Capcom تمام تلاش خود را می‌کند تا شخصیت‌هایی بسیار واقعی را در عنوان مورد انتظار Devil May Cry 5 خلق کند. برای این منظور، تمامی جزئیات شخصیت‌ها، از صداگذاری آنها گرفته تا ژست و رفتار منحصر به فرد ژاپنی‌‌شان تمام و کمال رعایت می‌شود. تهیه‌کنندۀ ارشد این عنوان، آقای "میچیتِرو اُکابه (Michiteru Okabe)" اخیراً در مصاحبه‌ای با شرکت Capcom به تفصیل اینکه برای رساندن چنین جزئیاتی به بازیکنان چقدر در این زمینه تمرکز کرده‌اند، پرداخته است.

ایشان گفتند:

"جمع‌آوری بهترین منابع برای ساختن چهرۀ، صدا و حرکات شخصیت‌های بازی شاید از انجام آن در یک فیلم سینمایی بیشتر طول بکشد. برای مثال در ساختن حرکات شخصیت‌ها، برای داشتن ژست و رفتار به‌خصوص ژاپنی، ما به بازیگری ژاپنی نیاز داریم تا این حرکات را بازی کند. برای صداگذاری، ما نیازمند به صداپیشه‌ای هستیم که زبان مادری‌ او انگلیسی باشد و بتواند به طرز مناسبی واژه‌ها را تلفظ کند. اینها جزئیاتی هستند که بازیکنان در هنگام بازی کردن متوجۀ‌شان نمی‌شوند، اما با توجه به اینکه آنها تا حد زیادی غرق در دنیای DMC می‌شوند، ما نمی‌توانیم از این جزئیات بگذریم."

آقای "اکابه" در ادامه به چگونگی یافتن بازیگران و فناوری درست و بجا اشاره کردند:

"اعضای تیم توسعۀ بازی به منظور یافتن بازیگران، مدل‌ها و فناوری مورد نیازشان، تمام نقاط دنیا را گشتند. آنها حتی به تک تک کشورها سر می‌زدند تا توانمندی کاندیدهای بالقوۀ آن کشور را از نزدیک مشاهده کنند. ما استدیو صربستانی 3Lateral را به خاطر توانایی‌‌ در سطح جهانی آنها در زمینۀ ساخت چهره‌ شخصیت‌های بازی، انتخاب کردیم."

در انتها، از آقای "اکابه" سوال شد که آیا او توجه به جزئیات را ویژگی بارز در فرآیند توسعه بازی‌های ژاپنی می‌داند یا خیر؛ ایشان پاسخ داد:

"خب، ما در کنار توانایی خاص‌ ژاپنی‌مان در تولید محتوای هنری، در زمینۀ توسعۀ بازی‌های به سبک مبارزه‌ای رقابتی هم تجربۀ و پیش‌زمینه داریم. عناوین شگفت‌انگیز زیادی در خارج از ژاپن ساخته شده‌اند، ولی تنها تعداد اندکی از آنها از چنین دقتی در جزئیات برخوردارند."

شرکت Capcom پس از گذراندن سال 2018 به طور موفق، توقعات بالایی از عنوان Devil May Cry 5 دارد. این انتظارات کاملاً منطقی هستند، چرا که این عنوان در مراسم Tokyo Game Show امسال، جوایز "بهترین بازی کنسول PS4"، "بهترین بازی کنسول Xbox One" و "بهترین بازی پلتفرم PC" را از آن خود کرد.

عنوان Devil May Cry 5 امسال در تاریخ جمعه 17 اسفند برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه می‌شود.