به نظر می‌رسد تولید فیلم Call Of Duty بهار سال آینده آغاز شود

به گزارش پردیس گیم و به نقل از comicbookmovie، فیلم اقتباسی Call Of Duty که شایعاتی به همراه خود داشت، احتمالا بالاخره وارد مرحله تولید خواهد شد. و انتظار می‌رود فیلم‌برداری فیلم بهار سال آینده با کارگردانی "استفانو سلیما (Stefano sollima)" کلید بخورد. این فیلم‌ساز و نویسنده‌ ایتالیایی برای سریال جنایی Gomorra محصول Sky Atlantic شهرت دارد و اولین کار انگلیسی زبان اکشن جنلیی دلهره‌آور خودش به اسم Sicario:Day Of The Soldado را امسال ساخته است.

عوامل The Discussing Film این فرصت را داشتند تا با نویسنده‌‌ فیلم، "Kieran Fitzgerald" (نویسنده‌ی آثاری همچون Snowden, Wormwood)مصاحبه‌ای داشته باشند. طبق گفته های "فیتزجرالد" اولین جلسات با بازیگران فیلم برگزار شده است و تهیه‌کنندگان فیلم الان در حال انتخاب بازیگران هستند. او همچنین اعلام کرد که فیلم‌برداری فیلم احتمالا در بهار سال آینده آغاز خواهد شد.

در طی مصاحبه، "فیتزجرالد تایید کرد که Call Of Duty احتمالا در سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. "Stacey Sher" و "Nick van Dyk مدیران Activision Blizard Studios آماده‌اند که تولید فیلم را به همراه Bobby Kotick مدیر اجرایی Activision Blizard شروع کنند. فیلم اقتباسی "استفانو سلیما" هنوز پخش‌کننده‌ای پیدا نکرده است. این درحالی است که سری بازی‌های Call Of Duty بیش از 250 میلیون نسخه فروش داشته است.

نظر شما درباره این فیلم اقتباسی چیست؟ آیا می‌تواند موفقیتی مشابه مجموعه عناوین بازی یاد شده کسب کند؟